ctal

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij verlenging Blox uitgezet

Pas op allemaal! bij het verlengen van mijn abonnement zijn mijn blox uitgezet! ook de alles in 1 op reis blox.... Hier heb ik niet om gevraagd natuurlijk!  Nu zit ik met een dikke vette rekening..
4 Reacties 4
raymond1982

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Als je even met de servicelijn belt maken ze dit zo in order..
heb vorig jaar ook precies hetzelfde gehad..
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi ctal,

Natuurlijk erg vervelend, ik adviseer je naar de telefonische klantenservice te bellen van Vodafone. Mijn collega's kijken het dan graag voor je na en zullen ook een passende oplossing voor je hebben. Laat in dit topic nog even een berichtje achter. Ben benieuwd of het Vodafone forum je uiteindelijk de juiste service geleverd heeft 🙂

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
kevinchi_w7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is blijkbaar normaal bij het verlengen, met het ingaan van het nieuwe abonnement.
Ik had online de bestelling geplaatst voor het verlengen van mijn abonnement. Met een telefonische bestelling zou de Vodafone medewerker je moeten vragen wat er met je BloX moet gebeuren.

Ik krijg uit coulance de helft van de gemaakte kosten in het buitenland gecrediteerd. Aangezien het bij mij gelukkig 'maar' tot €40,- is opgelopen, ben ik hiermee akkoord gegaan.
 
Een BloX is een aanvulling op een abonnement, niet alle BloXen zijn beschikbaar voor elk abonnement, het gaat om een nieuw abonnement, dus moet je opnieuw kijken welke BloXen je hebt en indien gewenst aanzetten. Is dat een beetje hoe het zit?
 
Maar is het dan zo moeilijk om in een 'bevestiging wijziging abonnement' e-mail 1 extra regeltje toe te voegen?
"Let op: je dient je BloX opnieuw te configureren" oid...
 
"Zodra we het abonnement wijzigen sturen we je een e-mail met alle informatie."
Alle informatie? Dus niet.
 
 
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
ouder topic, gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic