Sanneke700

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste medewerker,

ik heb gisteren via ziggo een blackfriday deal gesloten met red abonnement waarbij ik een nieuwe iPhone 6 zou krijgen waarbij ik BKR geregistreerd wordt. As donderdag teken ik de papieren voor mijn nieuwe huis. Net even gecheckt bij mijn hypotheek adviseur en deze geeft aan dat dit een groot probleem kan vormen voor mijn hypotheek als de BKR een check uitvoert.
Ik wil dus om deze reden mijn deal annuleren omdat het mij hierdoor veel te riskant is.
Graag hoor ik van u.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Sanneke700
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan het best hier zo snel mogelijk contact voor opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit is een klanten helpt klanten community en wij kunnen dan ook niet voor je betekenen dan alleen informatie verstrekken.

Het beste is dus echt om nu gelijk te bellen met de klantenservice van Vodafone. Dit gaan je abonnement dan annuleren en zo kan je toch weer verder met de aankoop van je huis. Zoals je zegt, als je ook een BKR hebt op een telefoon dan kan het nog eens knap lastig worden om een hypotheek te krijgen. Succes met de aankoop van je nieuwe huis en bellen met Vodafone is nu het beste en de snelste manier!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Sanneke700
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan het best hier zo snel mogelijk contact voor opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit is een klanten helpt klanten community en wij kunnen dan ook niet voor je betekenen dan alleen informatie verstrekken.

Het beste is dus echt om nu gelijk te bellen met de klantenservice van Vodafone. Dit gaan je abonnement dan annuleren en zo kan je toch weer verder met de aankoop van je huis. Zoals je zegt, als je ook een BKR hebt op een telefoon dan kan het nog eens knap lastig worden om een hypotheek te krijgen. Succes met de aankoop van je nieuwe huis en bellen met Vodafone is nu het beste en de snelste manier!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je het abonnement kunnen annuleren @Sanneke700?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic