stefan180183

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Black Firday voor bestaande abbonementen

Goedemorgen,

Superleuk alle acties die jullie nu geven vanwege Black Firday! echter wat kan ik (en waarschijnlijk nog vele andere trouwen klanten) voor een actie verwachten?

Groet Stefan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De actie is inderdaad voor bestaande klanten en nieuwe klanten. Er worden op dit moment geen andere kortingen gegeven. Mocht je een persoonlijk aanbod willen dan, raad ik je aan om na Cyber Monday te bellen met 0800-0560. Mijn collega's kijken graag met je mee naar wat mogelijk is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi stefan180183
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De Black Friday deals van Vodafone zijn aantrekkelijk voor zowel bestaande klanten als nieuwe klanten. Je krijgt tot maximaal € 5 korting op alle abonnementen (ook de Red Together!) én je betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 25. Daarnaast zijn er ook flinke kortingen te krijgen op de toestelprijzen. Bekijk alle ins en outs op deze pagina. Dit is dus bovenop de al bestaande Gratis Extra's.

Voor meer informatie en voor het afsluiten van een nieuw, of verlenging van een bestaande abonnement, kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen in het systeem voor je mee kijken en je laten weten welke korting jij kan krijgen, bij een verlenging van je abonnent (als dit al van toepassing is).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De actie is inderdaad voor bestaande klanten en nieuwe klanten. Er worden op dit moment geen andere kortingen gegeven. Mocht je een persoonlijk aanbod willen dan, raad ik je aan om na Cyber Monday te bellen met 0800-0560. Mijn collega's kijken graag met je mee naar wat mogelijk is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic