Mirandaonelove

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedendag,
Ik heb mij aangemeld voor 3 maanden onbeperkt blendle. Maar als ik een tijdschrift wil lesen moet ik deze kopen om te lezen? Ik begrijp dan niet zo goed waar je die 10 euro per maand voor betaald.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mirandaonelove met Blendle Premium krijg je dagelijks toegang tot een persoonlijke selectie van minimaal 20 artikelen per dag, niet tot de volledige Blendle-catalogus. Naast de premium-selectie blijft het nog steeds mogelijk om andere artikelen per stuk af te rekenen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mirandaonelove ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Met het Premium-abonnement ontvang je dagelijks een mix van minimaal 20 artikelen. Deze artikelen kun je lezen waar en wanneer jij dat wilt. En valt een stuk tegen? Dan kun je het inwisselen voor iets anders. Ontvang nu de eerste 3 maanden gratis Blendle Premium met een Vodafone abonnement. Daarna betaal je € 9,99 per maand, gemakkelijk via je Vodafone rekening. Blendle Premium is maandelijks opzegbaar.

Je zou dus gewoon 3 maanden lang de artikelen, die jij wilt lezen, kunnen inzien, geheel gratis. Mocht er toch iets mis gaan dan adviseer ik de app even te verwijderen en opnieuw te installeren. Kom je er dan nog niet uit dan kan je het beste een berichtje sturen naar Blendle, zie deze support pagina.

Succes!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Mirandaonelove,

Ik haak even op Energieboy in.
De 3 maanden gratis actie is namelijk vandaag afgelopen.
Echter kun je vanaf vanmiddag wel gebruik maken van 1 maand gratis Blendle. Op dit moment is dit nog niet mogelijk. Nog even wachten dus.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Sietske wrote:
Hi Mirandaonelove,

Ik haak even op Energieboy in.
De 3 maanden gratis actie is namelijk vandaag afgelopen.
Echter kun je vanaf vanmiddag wel gebruik maken van 1 maand gratis Blendle. Op dit moment is dit nog niet mogelijk. Nog even wachten dus.

Oke, dus als iemand 29 juni de 3 maanden gratis in liet gaan, dan kan die nu toch nog 3 maanden kijken? Of vergis ik mij hierin?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Energieboy,

Dat klopt! Tot en met 1 juli kon je je voor 3 maanden gratis Blendle aanmelden.
Als je je vandaag aanmeldt, kun je nog profiteren van 1 maand gratis Blendle.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dank je voor de info Sietske,
Maar dan is de vraag van de TS dat die eerder heeft aangevraagd en nu geen artikelen kan lezen.
Dus voor 1 Juli aangevraagd en toch geen het mis met het lezen 🙂

Dan gaat er toch iets mis en heeft de TS geen fout gemaakt en/of hoeft deze geen 1 maand opnieuw aan te vragen. Of de TS heeft vanmorgen nog willen activeren, dat kan ik natuurlijk niet zien. Jij misschien dan wel 🙂
Mirandaonelove
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het een paar dagen geleden geactiveerd. Als Ik zoek naar een tijdschrift, bijv Viva, dan staat er dat ik 1,70 moet betalen om het te lezen.. Dus dit begrijp ik niet helemaal.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mirandaonelove met Blendle Premium krijg je dagelijks toegang tot een persoonlijke selectie van minimaal 20 artikelen per dag, niet tot de volledige Blendle-catalogus. Naast de premium-selectie blijft het nog steeds mogelijk om andere artikelen per stuk af te rekenen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic