Beantwoord

Blijven de kosten van de Blox consistent na activatie?


Dus: Stel dat ik nu een Blox activeer voor een bepaalde prijs (4G Blox, 2.50 per maand, bijv.), ben ik dan verzekerd dat het die prijs (2.50) per maand blijft? Zo nee, krijg ik bij een prijsstijging melding of moet ik dat maar afwachten op de rekening?
Reden dat ik hierop kom is dat deze Blox in het voorbeeld eerst 1 euro per maand kostte, en er geen duidelijke informatie over prijswijzigingen te vinden was op de app.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Desiree- 10 mei 2016, 12:42

Steven- Ik zie dat er toen sowieso mails verzonden zijn. Daarnaast kan ik me ook voorstellen dat klanten per sms bericht hebben gekregen, omdat we niet in alle gevallen een mailadres hebben. Hangt er natuurlijk wel vanaf of het een eenmalige of terugkerende BloX is. Als het een eenmalige BloX is die je maandelijks opnieuw moet aanzetten via My Vodafone, dan zie je in My Vodafone ook de prijs terug. Mocht dit veranderen, dan zie je dit hier uiteraard ook staan. Is het een BloX die standaard blijft doorlopen, dan word je hierover geïnformeerd per sms of mail. Justist, beantwoord dit je vraag? 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 reacties

DinieGoedhart, ik ben benieuwd of het nog gelukt is. Laat je ons wat weten?
Reputatie 7
Badge +15
Normaliter als er een verandering gaat plaats vinden in de bloxen, abonnementen etc. dan kun je dat terug lezen op de website.met andere woorden als je bijvoorbeeld de 5GB aanzet voor 20,00 euro per maand dan zal er niet zo maar een andere prijs komen te staan. Tevens zal het dan ook bekend worden gemaakt hierop het forum.
Reputatie 7
Badge +15
Je ziet het terug Komen in me vodafone 
 vorig jaar zijn de bloxen veranderd, hebben klanten toen der tijd een sms of een e-mail gehad?
Reputatie 7
Badge +15
Hoe heb je de blox proberem uit te zetten en kreeg je een foutmelding?
Het zijn maandelijkse bloxen. Dit houdt dus in dat hij in de loop van de dag eraf gaat mits hij er een maand heeft opgestaan. Mocht het niet lukken dan kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen de blox uitzetten voor je 
Reputatie 4
Heej Justist, goede vraag! Als ik het goed begrijp uit jouw verhaal heb je een BloX aangezet die in de loop van de tijd automatisch van prijs veranderd is, zonder dat je hiervan op de hoogte was? Heb je een abonnement of Prepaid?
Reputatie 4
Steven- Ik zie dat er toen sowieso mails verzonden zijn. Daarnaast kan ik me ook voorstellen dat klanten per sms bericht hebben gekregen, omdat we niet in alle gevallen een mailadres hebben. Hangt er natuurlijk wel vanaf of het een eenmalige of terugkerende BloX is. Als het een eenmalige BloX is die je maandelijks opnieuw moet aanzetten via My Vodafone, dan zie je in My Vodafone ook de prijs terug. Mocht dit veranderen, dan zie je dit hier uiteraard ook staan. Is het een BloX die standaard blijft doorlopen, dan word je hierover geïnformeerd per sms of mail. Justist, beantwoord dit je vraag? 🙂
Hee Desiree,

Nee, ik wil juist weten óf, als ik het aanzet, de prijs vanaf dat punt gelijk blijft of nog kan veranderen. En ten tweede of ik dan melding krijg van de verandering.
Ik heb een abonnement.
Dat betekent dus ten eerste dat de prijs kan veranderen, en ten tweede dat ik geen melding krijg?
Ik wil blox kunnen uitzetten waarom is dit onmogelijk?
Ik wil blox kunnen uitzetten waarom is dit onmogelijk? Ik ontvang nu hoge rekeningen maar kan Vodafone niet bereiken. Wat zijn dit voor praktijken???