Gerard1007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijvende problemen ondanks meerdere klachten

Het is toch onvoorstelbaar dat je een duur zakelijk abonnement neemt bij Vodafone Zakelijk en dan vanaf dag 1 grote problemen ondervindt. De manier hoe hier mee om gegaan wordt geeft aan dat de klant niet meer op nummer 1 staat. Ben nu al meer dan een week bij vlagen onbereikbaar, datanetwerk valt uit of gesprekken worden afgebroken.
Heb nu meerdere keren contact gehad en steeds gaat men er naar kijken. Denk dat ze misschien naar buiten kijken maar oplossen van het probleem is er niet bij. Wie van jullie heeft dit soort problemen ook gehad?
Ben 24 augustus overgestapt van T-Mobile naar Vodafone Red Pro Select met duo sim kaart. Heb 2 abonnementen en beide abonnementen geven verschillende problemen. Ander toestel ook al geprobeerd en daarmee dezelfde problemen.
1 Reactie 1
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Gerard1007,

Wat vervelend dat je niet goed bereikbaar bent! Dat is inderdaad geen goede start. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter dan kunnen we met je meekijken naar de status van je klacht en eventueel met je verder kijken naar andere opties. Via het forum kan ik dit helaas niet voor je nakijken.

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic