Beantwoord

Blokkeren/deblokkeren VM

  • 20 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 315 Bekeken

Na 3 maanden regelmatig contact doet eindelijk m’n voicemail t weer. Door foutje bij Vodafone was deze uitgeschakeld. Nu zie ik op de rekening van mei 2 bedragen staan voor blokkeren en deblokkeren van m’n voicemail. Lijkt me dat dit niet klopt, waar kan ik teruggave vragen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 20 augustus 2018, 07:44

Hoi @sandravandepas
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort vragen kan je beter even via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen of anders in de loop van de dag een keer proberen online een chat starten.

Dit mensen kunnen je prima helpen om dit op te lossen 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @sandravandepas
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort vragen kan je beter even via Twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen of anders in de loop van de dag een keer proberen online een chat starten.

Dit mensen kunnen je prima helpen om dit op te lossen 🙂