Niet van toepassing

Buitenland tarieven opvragen lukt al hele tijd niet.

Hallo Vodafoners,
Helaas is sinds een lange tijd in de vodafone app niet meer mogelijk op buitenland tarieven op te vragen van land specifiek. Nou op deze site gekomen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/in-en-naar-het-buitenland.shtml
om tarieven op te vragen van land specifiek moet je je nummer invoeren en dan krijg je een code om je tarieven te checken in verschillende landen...
https://imgur.com/P3unenu (zie deze link).
Deze foutcode kreeg ik toen der tijd ook in de app (bijna jaar geleden) en er is nog niks aan gedaan, dus dacht zet het op de forum en hopelijk wordt dit opgelost.

10 Reacties 10
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi simnlru,

Goed dat je dit aankaart. Ik geef het gelijk intern door, zodat er naar gekeken wordt.
Bedankt voor je feedback!
topicstarter
Niet van toepassing
Hoi Sietske als je wat meer weet zou je dit kunnen doorgeven? Zou top zijn!

Groetjes.
topicstarter
Niet van toepassing
Is er toevallig al wat nieuws?

Groetjes.
topicstarter
Niet van toepassing
Hoi of andere moderators, We zijn al 3 weken verder en heb nog steeds niks vernomen... is er al nieuws of..?
topicstarter
Niet van toepassing
Jammer dat ik na 1 maand nog steeds geen bericht heb gekregen/terug koppeling... Valt me toch wel tegen van Vodafone. Jullie hadden op zijn minst iets kunnen aangeven waar het op dit moment op staat...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

Ik zal even kijken of er vanaf maandag een reactie je kant op kan worden gestuurd! Ik zal Sietske even ook in mijn post taggen.

Vriendelijke groet,
CC:
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi simnlru,

Excuus voor de late reactie.
Ik heb het intern doorgegeven, maar heb uiteindelijk de terugkoppeling gekregen dat het op dit moment moeilijk te onderzoeken is waar het precies fout gaat.
Dit omdat er meerdere voorbeelden van klanten nodig zijn om hier onderzoek naar te doen.

Als we hier meerdere klachten over binnen krijgen, zal er dus een onderzoek gestart worden. Op dit moment is dat dus helaas niet mogelijk, sorry!
topicstarter
Niet van toepassing
Hallo Sietske , dus eigenlijk zoals je nu zegt: meerdere mensen moeten deze klacht krijgen/aangeven, gebeurt dit niet doen we niks...
Wel erg jammer, dus ik heb nu gewoon pech en dat is het?

Duidelijk dat klanten met problemen blijkbaar niet veel voorstellen, Top!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen nieuwe of andere klachten hierover meer ontvangen. Topic zal nu worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic