Wjt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bundel uitzetten

Omdat ik 6 maanden per jaar buiten Europa ben, heb ik een kleine internet abonnement, aangevuld met extra data bundel.
Het uitzetten van een bundel is tot nu toe nog geen enkele keer goed gegaan. Een keer zag ik achteraf dat de bundel helemaal niet uitgegaan was. Of er staat u kunt de bundel nu niet uitzetten, of er wordt gezegd, oops er ging iets mis, morgen gaan we het fixen. En nu staat er we zetten de bundel uit op 31.12.2018, terwijl ik deze voor 30.11.2018 has uitgezet. Ik betaal dus december terwijl ik hier geen gebruik van kan of wil maken. Men claimed dat er geen opzeg termijn op staat. Maar zo lijkt het niet.
Een bundel aanzetten gaat altijd goed

Ik vind dat:
1) het uitzetten van een bundel soepeler moet gaan.
2) als de extra bundel nog niet is aangesproken in een bepaalde maand, dat je deze kan uitzetten, en niet pas de volgende maand.
3) er duidelijkheid komt wanneer je een bundel kan uitzetten zonder dat je de algemene voorwaarden moet doorspitten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Wjt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat er aan de hand is met het aan- en/of uitzetten kan ik niet voor je bekijken. Daar moet je echt de klantenservice van Vodafone voor bellen of een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook en uitleggen wat je hier hebt geschreven. Deze mensen kunnen in het systeem kijken of er wat aan de hand is.

Antwoord op je vragen:
1) Als ik je bericht zo lees zou ik ook denken dat het wat makkelijker mag gaan.
Jammer genoeg heb ik er geen ervaring mee dus ik kan er niet over oordelen 😞

2) Daar zijn nu eenmaal algemene voorwaarde regels die gelden voor deze Blox:

  • BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet.
  • Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.
Het lijkt me dan ook logisch dat je deze bundel voor het einde van de maand moet opzeggen anders gaat die een volgende maand weer in. Bundels die je NIET gebruikt is bijna niet mogelijk aangezien je Telefoon altijd wel sluip data gebruikt. Waarschijnlijk heeft daarom Vodafone gekozen voor deze voorwaarden.

3) Daar hoef je echt niet de volledige voorwaarden voor door te lezen hoor.
Neem bv deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml

Zie links bij meer info, daar staat alles wat zeer belangrijk is aan deze Blox en de beknopte voorwaarden die van belang zijn.

Maar goed, voor dat eerste kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en zien of ze iets voor je kunnen betekenen aan al die vervelende berichten voor het aan- en/of uitzetten. Succes in ieder geval en fijne Feestdagen!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Wjt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat er aan de hand is met het aan- en/of uitzetten kan ik niet voor je bekijken. Daar moet je echt de klantenservice van Vodafone voor bellen of een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook en uitleggen wat je hier hebt geschreven. Deze mensen kunnen in het systeem kijken of er wat aan de hand is.

Antwoord op je vragen:
1) Als ik je bericht zo lees zou ik ook denken dat het wat makkelijker mag gaan.
Jammer genoeg heb ik er geen ervaring mee dus ik kan er niet over oordelen 😞

2) Daar zijn nu eenmaal algemene voorwaarde regels die gelden voor deze Blox:

  • BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet.
  • Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.
Het lijkt me dan ook logisch dat je deze bundel voor het einde van de maand moet opzeggen anders gaat die een volgende maand weer in. Bundels die je NIET gebruikt is bijna niet mogelijk aangezien je Telefoon altijd wel sluip data gebruikt. Waarschijnlijk heeft daarom Vodafone gekozen voor deze voorwaarden.

3) Daar hoef je echt niet de volledige voorwaarden voor door te lezen hoor.
Neem bv deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml

Zie links bij meer info, daar staat alles wat zeer belangrijk is aan deze Blox en de beknopte voorwaarden die van belang zijn.

Maar goed, voor dat eerste kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en zien of ze iets voor je kunnen betekenen aan al die vervelende berichten voor het aan- en/of uitzetten. Succes in ieder geval en fijne Feestdagen!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
@Wjt

Was de informatie van Energieboy duidelijk? Ik raad je aan ook de feedback optie te gebruiken op onze website/de Community. Hiermee kun je dit soort op-en aanmerkingen doorgeven aan de juiste afdeling.
Wjt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de feedback alles duidelijk. Over drie maanden zal het weer voorkomen en zal ik kijken of het beter gaat.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, we horen het graag. Ik zal binnenkort dit topic sluiten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic