Christiaanvr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Camera (achter) iPhone 6 zwart beeld

Sinds gisteren merkte ik op dat de camera op de achterkant het niet meer doet, bij openen van camera app, of via instagram of whatsapp zie ik niets - alleen een zwart beeld. Op de knop drukken werkt ook niet.
Daarnaast werkt de flitser / zaklanp ook niet meer. Bij indrukken zaklanp knop zie je dat hij hem niet aan kan zettwn.

De canera op de voorkant werkt als enige.
Ik heb de telefoon al uitgezet, ik heb de camera app geforceerd afgesloten en op nieuw opgestart. Ook heb ik de telefoon gereset middels honeknop+vergerendelknop. Dit deed na een reset de camera en zaklamp weer werken maar na 1 minuut deed ie het al niet meer.

Nu nog een paar keer gereset en opniuew opgestart maar camera achterkant en zaklamp blijven het niet doen.

Software fout of echt hardware? Ik heb de iphone net 1.75 jaar.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Christiaanvr
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste, ik heb uiteindelijk eerst een 'update naar ios 9.3.4 gedaan en nadien werkte de zaklamp alsmede camera weer. Mocht dit uiteindleijk weer problemen oplopen ga ik terug naar fabrieksinstellingen proberen. Bedankt iig.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je in dit geval aan om eens het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel een back-up van je gegevens zodat je ze niet kwijt raakt. Werkt het dan nog niet, dan dient helaas het toestel gerepareerd te worden.
Christiaanvr
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste, ik heb uiteindelijk eerst een 'update naar ios 9.3.4 gedaan en nadien werkte de zaklamp alsmede camera weer. Mocht dit uiteindleijk weer problemen oplopen ga ik terug naar fabrieksinstellingen proberen. Bedankt iig.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Top om te horen dat alles weer naar behoren werkt ! Mocht je vragen hebben ben je altijd welkom op het forum.

Fijne avond!
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het weer werkt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic