Susanne Hendrik

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contacten overzetten naar nieuwe telefoon

Ik heb èen nieuw telefoon, simkaart overgezet en nu zijnmijn contacten verdwenen. Hoe kan ik ze terug vinden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Susanne Hendriksen

Welkom op de Community.
Uit je bericht begrijp ik dat je dezelfde simkaart gebruikt in een nieuwe telefoon. Echter zie je de contacten nog niet.
Het is afhankelijk van hoe je de contacten hebt opgeslagen.
Het beste kun je eens je oude toestel erbij pakken en controleren of daar nog de contacten op staan.
Je kunt er dan voor kiezen om deze op de simkaart te zetten of eventueel te koppelen aan je Google account / Samsung account etc. Hierdoor kun je altijd bij deze contacten zodra je inlogt op een van de accounts. Deze accounts kun je ook weer koppelen aan je toestel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Susanne Hendriksen

Welkom op de Community.
Uit je bericht begrijp ik dat je dezelfde simkaart gebruikt in een nieuwe telefoon. Echter zie je de contacten nog niet.
Het is afhankelijk van hoe je de contacten hebt opgeslagen.
Het beste kun je eens je oude toestel erbij pakken en controleren of daar nog de contacten op staan.
Je kunt er dan voor kiezen om deze op de simkaart te zetten of eventueel te koppelen aan je Google account / Samsung account etc. Hierdoor kun je altijd bij deze contacten zodra je inlogt op een van de accounts. Deze accounts kun je ook weer koppelen aan je toestel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt met de contacten overzetten?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic