Joentje29

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Contract

Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd daar ben ik erg blij mee. Maar ik zit met een vraag, helaas was ik net te laat voor de klantenservice. Ik mijn toegezonden contract staat dat ik 26 euro voor het Red abonnement betaal en 19 euro p-m voor het toestel. Maar ik zie dat er niet op vermeld staat dat ik 5 euro korting krijg omdat ik Ziggo klant ben en niet de 3 euro aftrek per maand. Bij het afsluiten op de PC heb ik duidelijk gezien dat ik 37 euro per maand ga betalen en niet 45 euro p-m. Ik hoop dat u mij kunt geruststellen via deze weg. Anders probeer ik maandagochtend te bellen.
Alvast heel hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,
Jeroen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Joentje29
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Leuk dat je voor Vodafone hebt gekozen en lees dat je ook Ziggo klant bent, super!
Je krijgt dan korting, extra data en ook nog eens een zenderpakket van Ziggo gratis. Je moet dan wel aan een paar voorwaarden voldoen en als je hier aan voldoet dat krijg je vanzelf, dit kan wel 4 weken duren, bericht en zie je al je kortingen op je facturen terug komen. Je moet er dus toch nog even geduld voor hebben 🙂

Uiteraard mag je maandag ook nog wel even bellen met de klantenservice van Vodafone om er zeker van te zijn dat het goed is gegaan maar daar krijg je waarschijnlijk hetzelfde antwoord.
Veel plezier in ieder geval en het gaat goed komen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Joentje29
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Leuk dat je voor Vodafone hebt gekozen en lees dat je ook Ziggo klant bent, super!
Je krijgt dan korting, extra data en ook nog eens een zenderpakket van Ziggo gratis. Je moet dan wel aan een paar voorwaarden voldoen en als je hier aan voldoet dat krijg je vanzelf, dit kan wel 4 weken duren, bericht en zie je al je kortingen op je facturen terug komen. Je moet er dus toch nog even geduld voor hebben 🙂

Uiteraard mag je maandag ook nog wel even bellen met de klantenservice van Vodafone om er zeker van te zijn dat het goed is gegaan maar daar krijg je waarschijnlijk hetzelfde antwoord.
Veel plezier in ieder geval en het gaat goed komen!
Joentje29
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank voor het antwoord.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic