peeke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contract afgesloten maar nog geen simkaart ontvangen.

ik heb gisteren een contract bij jullie afgesloten, maar ik ben nog tot 12/12/2018 bij kpn,maar ik hen wel al het toestel van jullie ontvangen maar nog geen simkaart , wanneer moet ik nu voor de eerste maal betalen en wat? ik krijg ook de vodafone app niet werkende. Mijn klantnummer is: *******

Moderator edit: klantnummer verwijderd ivm privacy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi peeke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst welkom bij Vodafone natuurlijk. Wat leuk dat je klant bent geworden en ik hoop je hier te kunnen helpen. Deze community is gemaakt om makkelijke vragen te kunnen beantwoorden en waar geen privacy gegevens voor nodig zijn. De vraag die jij hebt moet je toch echt even de klantenservice van Vodafone bellen en anders even een chat starten en je vragen daar stellen. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is.

Waarschijnlijk krijg je je Sim-kaart later toegezonden omdat je abonnement toch pas op 12 december ingaat en je nieuwe toestel kan je natuurlijk alvast gebruiken. Als je hebt aangegeven dat je nummerbehoud wenst dan ga je pas betalen zodra je nummer omgezet zal zijn van KPN naar Vodafone. De Vodafone app kan pas werken als je je Vodafone Sim-kaart hebt, dus dat is nog even wachten.

Maar neem even contact op met de klantenservice van Vodafone. Succes en veel plezier bij Vodafone

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi peeke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst welkom bij Vodafone natuurlijk. Wat leuk dat je klant bent geworden en ik hoop je hier te kunnen helpen. Deze community is gemaakt om makkelijke vragen te kunnen beantwoorden en waar geen privacy gegevens voor nodig zijn. De vraag die jij hebt moet je toch echt even de klantenservice van Vodafone bellen en anders even een chat starten en je vragen daar stellen. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is.

Waarschijnlijk krijg je je Sim-kaart later toegezonden omdat je abonnement toch pas op 12 december ingaat en je nieuwe toestel kan je natuurlijk alvast gebruiken. Als je hebt aangegeven dat je nummerbehoud wenst dan ga je pas betalen zodra je nummer omgezet zal zijn van KPN naar Vodafone. De Vodafone app kan pas werken als je je Vodafone Sim-kaart hebt, dus dat is nog even wachten.

Maar neem even contact op met de klantenservice van Vodafone. Succes en veel plezier bij Vodafone
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hierover nog contact gehad met mijn collega's?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic