cheyenneramada

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract afkopen en verlengen

Dag Vodafone,
Mijn Iphone 7 is kapot gegaan. Ik ben naar de apple store geweest en ze hebben ernaar gekeken maar vertelde mij dat ze hem niet meer konden repareren en ze het toestel voor mij zouden moeten vervangen. Dit zou mij ongeveer 500,- kosten. Ik heb mijn telefoon echter al ander half jaar dus vind ik het niet waard om nu dat bedrag te betalen, daarom zou ik mijn contract af willen kopen. Ik wil wel bij vodafone blijven dus zou na het afkopen van mij contract een nieuw abonnement willen starten. Mijn vraag is nu hoe en of ik mijn contract kan afkopen. Verder zou ik ook willen weten of ik mijn nummer kan behouden wanneer ik mijn nieuwe abonnement start, en hoeveel het mij zal kosten om mijn contract af te kopen (betaal ik gewoon de resterende maandelijkse kosten?).
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Cheyenneramada,
Je zegt dat je mobiel slechts 1,5 jaar oud is. Nu neem ik aan dat toen ook gelijk je contract is ingegaan? Nu lees ik dat je je abonnement kan verlengen bij Vodafone vanaf 4 maanden voor je contract afloopt. Is dat misschien niet een idee? Denk dat je liefst gelijk een nieuw toestel wil met een nieuw abonnement 🙂

Is Vodafone NEXT dan niet iets voor je?
Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Kijk eens op deze pagina: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Vóór einde contract
Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen we een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt.
Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen.

Volgens mij kan je dan het beste via de telefoon contact opnemen met de klantenservice. Via je mobiel bel je naar 1201 (gratis) van ma t/m vr 08:00-20:00 uur Za 08:00-18:00 uur.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
cheyenneramada, heeft het antwoord van Energieboy je nog geholpen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi cheyenneramada
Heeft het geholpen, heb je al een nieuw toestel?
Hebben al een tijdje niets meer vernomen 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic