E Stallaart

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract loopt af en wil graag bij vodafone blijven maar kom op een hoger maandbedrag uit ??

Mijn contract loopt af en wil graag verlengen via mobiel .nl .
Als ik naar mobiel .nl ga en via nieuw naar abonnementsvorm essential EU ga, kom ik uit op een maandbedrag van € 28,-
Als ik naar vodafone ga om te verlengen en precies hetzelfde wil, zou ik € 33,- moeten betalen .
Hoe kan dit duurder uitvallen ?? ( ik zit altijd al bij Vodafone)
Ik neem aan dat vodafone zijn klanten wil behouden dan zou je toch hetzelfde of minder moeten betalen ?

Of zie ik iets verkeerds .......
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi E Stallaart
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een aanbieder, zoals mobiel.nl, kunnen scherp inkopen bij Vodafone en deze weer verkopen aan hun klanten. Soms kan het dus zijn dat je goedkoper uit bent bij zo’n bedrijf dan direct bij Vodafone. Echter, als je al lange tijd klant bent dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen wat ze je kunnen bieden en natuurlijk gelijk even melden dat je bij mobiel.nl goedkoper uit bent. Je maakt dat misschien wel kans dat ze met het bedrag mee willen gaan (niet altijd, maar je kan het altijd proberen!).

Je kan overigens ook een chat starten met de klantenservice en alles voorleggen. Wie weet kunnen ze je ermee helpen en anders kan je altijd nog besluiten een nieuw contract te nemen via mobiel.nl ??

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi E Stallaart
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een aanbieder, zoals mobiel.nl, kunnen scherp inkopen bij Vodafone en deze weer verkopen aan hun klanten. Soms kan het dus zijn dat je goedkoper uit bent bij zo’n bedrijf dan direct bij Vodafone. Echter, als je al lange tijd klant bent dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen wat ze je kunnen bieden en natuurlijk gelijk even melden dat je bij mobiel.nl goedkoper uit bent. Je maakt dat misschien wel kans dat ze met het bedrag mee willen gaan (niet altijd, maar je kan het altijd proberen!).

Je kan overigens ook een chat starten met de klantenservice en alles voorleggen. Wie weet kunnen ze je ermee helpen en anders kan je altijd nog besluiten een nieuw contract te nemen via mobiel.nl ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten. geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic