Eneskilic24

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data bundel

Goedendag,
ik heb paar weken geleden contact opgenomen met meneer Stefan.
Hij heeft deze bericht gestuurd: “Geachte heer Kilic, Middels deze sms bevestig ik aan u dat ik de buitenbundel kosten voor data gebruik Servi?/Montenegro ? ? 60,50 terug ga brengen tot ? 5,00 op de rekening van september. MVG Stefan (Vodafone)”
maar nu zie ik dat het op mijn rekening voor september €89,50 is I.P.V €34,- ( €29,- + €5,00 = €34,- )

M.V.G Enes Kilic
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Eneskilic24
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om dit te lezen en slordig dat Vodafone dit niet goed heeft doorgevoerd in het systeem. Ik kan je hierin niet helpen omdat dit echt een klantenservice iets is wat Vodafone moet oplossen, ook door de nieuwe Privacy wet. Aangezien hier op de community klanten elkaar alleen maar kunnen helpen kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Mocht je niet willen bellen dan kan je ook een chat opstarten, je kunt hier de chat starten.

Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en eventueel een correctie doorvoeren. Succes in ieder geval en ik denk dat het wel goed komt. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en laat nog even weten of het dan is opgelost.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Eneskilic24
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om dit te lezen en slordig dat Vodafone dit niet goed heeft doorgevoerd in het systeem. Ik kan je hierin niet helpen omdat dit echt een klantenservice iets is wat Vodafone moet oplossen, ook door de nieuwe Privacy wet. Aangezien hier op de community klanten elkaar alleen maar kunnen helpen kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Mocht je niet willen bellen dan kan je ook een chat opstarten, je kunt hier de chat starten.

Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en eventueel een correctie doorvoeren. Succes in ieder geval en ik denk dat het wel goed komt. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag en laat nog even weten of het dan is opgelost.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Eneskilic24,

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? We ontvangen graag een update!

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic