Psmolders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data verbruik in mn Vodafone app

Ik heb sinds ongeveer een maand mijn abonnement verlengd, sim only start L en daar zat de aanbieding bij dat je iedere maand niet de 1gb uit je bundel zou krijgen maar daarbij altijd nog 1gb aan data. Maar als ik nu inlog op de app of op myvodafone staat er dat mijn bundel 1gb is en geeft hij aan hoe veel ik daarvan verbruik. Hoe kan dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Psmolders
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begrijp ik goed dat je wil aangegeven dat je via de website heb gezien dat je niet 1GB per maand krijgt maar 2GB per maand aan data? Dit kan een tijdelijke actie zijn geweest, dat weet ik niet, maar dit kan ook zijn dat het vakje, ben je klant van Ziggo, heeft aangestaan. Als je klant bent van Ziggo dan krijg je vanzelf bericht en zal deze ook worden aangepast van 1Gb naar 2GB. Ben je uiteindelijk geen klant bij Ziggo dan krijg je ook maar 1GB en niet 2. Mits er een actie op dat moment was, maar dat kan ik niet inzien.

Wat kan je nu doen?

  • Geen Ziggo klant en er was geen actie, dan is het vervelend maar is het abonnement 1GB
  • Geen Ziggo klant en er was wel een actie, dan zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.
  • Wel Ziggo klant en er was geen actie, dan nog even geduld hebben, de extra 1GB komt er vanzelf bij. Vodafone zal je een SMS sturen zodra dit is gebeurd. Wil je toch niet wachten en meer info dan kan je bellen met de klantenservice van Vodafone.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Psmolders
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begrijp ik goed dat je wil aangegeven dat je via de website heb gezien dat je niet 1GB per maand krijgt maar 2GB per maand aan data? Dit kan een tijdelijke actie zijn geweest, dat weet ik niet, maar dit kan ook zijn dat het vakje, ben je klant van Ziggo, heeft aangestaan. Als je klant bent van Ziggo dan krijg je vanzelf bericht en zal deze ook worden aangepast van 1Gb naar 2GB. Ben je uiteindelijk geen klant bij Ziggo dan krijg je ook maar 1GB en niet 2. Mits er een actie op dat moment was, maar dat kan ik niet inzien.

Wat kan je nu doen?

  • Geen Ziggo klant en er was geen actie, dan is het vervelend maar is het abonnement 1GB
  • Geen Ziggo klant en er was wel een actie, dan zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.
  • Wel Ziggo klant en er was geen actie, dan nog even geduld hebben, de extra 1GB komt er vanzelf bij. Vodafone zal je een SMS sturen zodra dit is gebeurd. Wil je toch niet wachten en meer info dan kan je bellen met de klantenservice van Vodafone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Psmolders,

We zijn benieuwd naar een update. Lag het aan het feit dat je ook Ziggo klant bent of was er iets anders aan de hand? Heb je contact gehad met onze klantenservice ondertussen?

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic