Artemis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De Gratis Simkaart van Vodafone.

Hallo,

Ik had een vraag over de gratis simkaart die ik kan bestellen via de website en dan gratis naarmij toe wordt gestuurd. hier is een link naar de webpagina; https://www.vodafone.nl/gratis-simkaart

Ik ben geen klant en ik had al contact opgenomen via de telefoon. maar niemand die mij kon helpen tot mijn verbazing. Dus vandaar dat ik het hier probeer. Mijn vraag is of ik de simkaart gelijk kan gebruiken zonder er geld erop te zetten (opwaarderen)? Of moet er eerst opgewaardeerd worden? Op het moment heb ik een nieuw nummer nodig om bereikbaar op te zijn. Ben niet gelijk van plan om beltegoed op te waarderen.

Dus wanneer ik het thuis heb, kan ik het gelijk in mijn telefoon stoppen en bereikbaar zijn enzovoort? Of zijn er eerst andere dingen nodig om er gebruik van te maken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Artemis goede vraag! Op de simkaart zelf staat geen beltegoed. Dus om zelf te kunnen bellen, is het inderdaad belangrijk dat je eerst opwaardeert. Je kunt er wel op gebeld worden, maar alleen in Nederland en alleen gedurende de eerste 3 maanden zonder op te waarderen. Het is belangrijk dat je binnen 3 maanden dan opwaardeert. Zo verleng je namelijk de geldigheidsduur van het 06-nummer.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Artemis goede vraag! Op de simkaart zelf staat geen beltegoed. Dus om zelf te kunnen bellen, is het inderdaad belangrijk dat je eerst opwaardeert. Je kunt er wel op gebeld worden, maar alleen in Nederland en alleen gedurende de eerste 3 maanden zonder op te waarderen. Het is belangrijk dat je binnen 3 maanden dan opwaardeert. Zo verleng je namelijk de geldigheidsduur van het 06-nummer.
ahassing

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De gratis simkaart die ik vandaag heb ontvangen past niet in mijn telefoon. Ik heb een Samsung Galaxy S5 NEO.
De grote is de groot en de mini te klein. Hoe los ik dat op.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi ahassing

Je kunt je simkaartje in een Vodafone Winkel gaan omruilen. Neem daarvoor wel een geldig identiteitsbewijs mee!
Anonymous
Niet van toepassing
Is het nog gelukt met het omruilen Artemis?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic