BeckersM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De My Vodafone app is vernieuwd!

http://voda.fo/ne/y4efuOnze My Vodafone app zit in een nieuw jasje. Vanaf vandaag is de nieuwste versie van de My Vodafone app beschikbaar in de app store. En mooi dat ie is! 😄 Wie weet had je het al gezien bij het updaten. Zo niet, ga hem dan snel downloaden en neem een kijkje!

What's new?
De app heeft een nieuw design gekregen. Hierdoor is hij gemakkelijker te bedienen (intuïtiever). De navigatie en de weergave van de pagina's hebben we sterk vereenvoudigd, voor meer gebruikersgemak.De indeling is aangepast, waardoor er meer informatie op 1 pagina wordt weergegeven. Dan hoef je niet meer zo vaak te klikken om de info die jij zoekt te vinden. Verder kun je nog altijd alles doen wat je gewend was met de app, maar dan makkelijker!

Building for the future
Buiten een gelikt design is de My Vodafone app ook opnieuw opgebouwd aan de achterkant. Als gebruiker merk je daar weinig van, maar voor ons is het superhandig! Hierdoor is de app stabieler en kunnen we sneller verbeteringen en toevoegingen aanbieden.

Welke schermen zijn er veranderd?

Tegoed
Bekijk hier overzichtelijk het resterende tegoed in je bundels. Heb je meerdere mobiele aansluitingen? Wissel dan tussen de aansluitingen door te swipen.



Rekening
Hier vind je de rekeningen tot 13 maanden terug. Van elke rekening kun je het totaalbedrag en de betaalstatus inzien. Vanuit het overzicht kun je elke rekening openen en de details inzien.



Buitenland
Hier kun je direct je resterende BloXtegoed inzien. Ook kun je de dataroaminglimiet wijzigen.



Profiel
Op deze pagina kun je aanpassingen doen in het app-profiel (je naam en foto in de app). Verder vind je hier informatie over het contract, het abonnement, je eerdere aankopen en de nationale datalimiet. Onderaan de pagina vind je het klantnummer en het type abonnement.
















Bundels
Deze pagina toont al je actieve bundels, en geeft direct toegang tot alle bundels en extra’s die bij jouw abonnement mogelijk zijn.

















Meer
Hier vind je informatie over ons netwerk evenals diverse Vodafone diensten (bijvoorbeeld Entertainment-diensten).

















Ga jij de nieuwe My Vodafone app downloaden en verkennen? Laat ons dan vooral weten wat je er van vindt, we zijn erg benieuwd!

------------------------------------------------------------------
Aan dit topic heeft meegeholpen: JackieR, Kyra_
22 Reacties 22
Frank_67

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Kan er niet blij mee zijn!
Moest alles opnieuw invullen en lijkt dat er maar één abonnement gekoppeld kan worden.
Anonymous
Niet van toepassing
Zodra de app opent, kan er een tweede account toegevoegd worden
simbastam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet open staat een fout.
ik moet straks even naar de Vodafone winkel mijn simkaart werkt niet of mijn mobile telefoon pakt niet.
simbastam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
is al goed opgesloost mijn simkaart.
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig
annet1969

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds de nieuwe update werkt de app ontzettend traag, en kan mijn verbruik niet meer opvragen. De app blijft hangen als ik mijn actuele verbruik wil inzien. De vorige app was een stuk beter
simbastam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Duurt het lang dat ik in mijn Vodafone kan?
Lunen227

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
App werkt nog niet na update en opnieuw inloggen
Anonymous
Niet van toepassing
bedankt voor je feedback, ik ga het meteen doorspelen naar het desbetreffende team.
Anonymous
Niet van toepassing
Je dient de app te updaten en opnieuw in te loggen
Mocht het inloggen niet lukken dan kun je het via de website proberen en anders kan de klantenservice je hiermee verder helpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Wat werkt er precies niet ?
simbastam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet inloggen"
ik heb wel sinds maandag een 7.50 per maand moet betalen.
daar voor kon ik zelf geld opzetten.
ik weet niet of ik moet wachten dat alles om gezet is.

Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je echt aan om even contact op te nemen met de klantenservice zodat zij je kunnen verder helpen simbastam
simbastam

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is gelukt met een nieuwe account
evn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Vodafone,

Met elke update wordt er wat meer informatie toegankelijk.
Na de vorige dynamische lay-out voelt de nieuwe wel een beetje als een downgrade. Sorry.

Ik wil nog een kleine bug melden.
Er is de mogelijkheid een naam in te stellen bij de gebruikersnaam.
Ik vulde hier mijn voornaam in, maar die wordt niet gebruikt.
Overal in de app staat mijn achternaam met voorletters, zoals in het contract.

Het is erg handig dat er meerdere accounts in de app beheerd kunnen worden, maar voor de meeste mensen nogal overbodig om op elke pagina hun (achter)naam tegen te komen.
Een klein icoontje zou waarschijnlijk al genoeg duidelijkheid geven (bij alleen de multi-users).







Anonymous
Niet van toepassing
Bedankt voor je feedback
Ik ga dit doorspelen naar de desbetreffende afdeling.
Lunen227

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg alleen een rood scherm met rechts boven een vraagteken waaronder het forum en chat zit
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Werkt het dan nog niet dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij dit kunnen laten onderzoeken waarom het mis gaat bij jou
Lunen227

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik gedaan, neem wel even contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic