Max van oostrom

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De my vodafone app werkt bij mij niet

De my vodafone app doet het al een hele lange tijd niet echt treurig hoeveel negatieve reacties er onder staan
Het probleem is dat als ik inlog dat de app crasht of ik kan niet eens inlogen zelfs na de update. Gaan jullie daar nog iets aan doen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Stuur ons eens even een berichtje via Facebook of Twitter, @Max van oostrom. Dan kunnen we met je mee kijken naar de instellingen van de app. Via het forum heb ik die mogelijkheid helaas niet.

Groetjes,

Bekijk in context

5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Max van oostrom, ik begrijp dat het niet fijn is als de app niet werkt. Voor de zekerheid heb ik het hier even getest, maar de app werkt prima op verschillende toestellen die ik heb. Kun je de app anders eens opnieuw installeren? Anders is een melding bij onze klantenservice mogelijk, dan kan het verder worden onderzocht.
Max van oostrom
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit is de duizendste keer dat ik het opnieuw download maar dan komt dit er te staan.....
Vanmiddag kon ik nog inloggen maar dan crashte de app
Max van oostrom
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou log ik eindelijk in gebeurt dit
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Stuur ons eens even een berichtje via Facebook of Twitter, @Max van oostrom. Dan kunnen we met je mee kijken naar de instellingen van de app. Via het forum heb ik die mogelijkheid helaas niet.

Groetjes,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Het topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic