Robbie87

Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Dekking in Engeland

Goedemorgen.

Ik ga van 22 december tot 29 december 1 week naar Engeland. Is de dekking goed in Engeland, wij verblijven in de buurt van Deal.

Groetjes Robert kaim.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Robbie87

Welkom op de community! Ik kan me voorstellen dat je bereikbaar wilt zijn in Engeland.
Wij kunnen helaas geen dekking controleren van Engeland. Dit is omdat wij alleen de dekking van Nederland inzien.

Buiten Nederland dien je roaming en mobiele gegevens aan te zetten. Vervolgens zul je een verbinding zien met 3G of 4G.
Mocht er een slechtere verbinding zijn, kun je van netwerk wisselen.

Android: Dit die je onder de instellingen - mobiele gegevens - netwerkoperators. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken.
Apple: Ga naar instellingen en dan aanbieders. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken.

Krijg je een foutmelding bij het selecteren van een ander netwerk, raad ik aan om dit 5 keer achter elkaar te doen. Het kan namelijk zijn dat er een voorkeursnetwerk in het toestel staat. Hiermee haal je het voorkeursnetwerk weg.
Alvast een heel fijn verblijf!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Robbie87

Welkom op de community! Ik kan me voorstellen dat je bereikbaar wilt zijn in Engeland.
Wij kunnen helaas geen dekking controleren van Engeland. Dit is omdat wij alleen de dekking van Nederland inzien.

Buiten Nederland dien je roaming en mobiele gegevens aan te zetten. Vervolgens zul je een verbinding zien met 3G of 4G.
Mocht er een slechtere verbinding zijn, kun je van netwerk wisselen.

Android: Dit die je onder de instellingen - mobiele gegevens - netwerkoperators. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken.
Apple: Ga naar instellingen en dan aanbieders. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken.

Krijg je een foutmelding bij het selecteren van een ander netwerk, raad ik aan om dit 5 keer achter elkaar te doen. Het kan namelijk zijn dat er een voorkeursnetwerk in het toestel staat. Hiermee haal je het voorkeursnetwerk weg.
Alvast een heel fijn verblijf!
Robbie87
topicstarter
Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Bedankt voor je antwoord.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic