Benvodafonehele

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Diefstal

Mijn dochter van 7 had een prepaid vodafone kaart en had daar nog 26 euro tegoed. Enfin, ze belt weinig en had dus iets te lang nier gebeld, resultaat, toen ze m echt een keer nodig had werkt t appaaraat niet meer, paniek en al haar tegoed gejat door (*)vodafone. Over de medewerkers in de vodafonewinkel kan ik maar beter niks zeggen. Wat een (*lwaren dat. Legaal, dat zal wel, mn dochter had niet gezien dat er een waarschuwing was gekomen, zit net in groep3 en leest die vodafonecripttasl nog niet zo goed. Dus legaal jatten, maar t is en blijft jatten van een kind. Nooit meer vodafone!, Telfort is trouwens 3x zo goedkoop, aardige mensen, goede service, prima netwerk, helenaal tevreden mee.



* moderator edit:taalgebruik aangepast
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Beste Benvodafonehelemaalzat

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Ik kan me voorstellen dat je het niet eens bent met de voorwaarden van prepaid. Ik vind het dan ook jammer om te lezen dat je er zo over denkt.

Bij Prepaid zitten er voorwaarden aamvast dat er eens in de zo veel tijd opgewaardeerd of de telefoon gebruikt moet worden. Wordt dit niet gedaan, dan vervalt het tegoed helaas. Wel sturen we nog een sms of een brief uit voordat het nummer vervalt. Met het activeren van het simkaartje ga je hier dan ook mee akkoord.

Ik raad je aan om contact op te nemen met mijn collega's via de chat, Facebook, Twitter of via 1201. Zij kunnen met je mee kijken of zij hierin nog iets kunnen betekenen.
Vanwege privacy redenen kan ik vanuit hier helaas niet in de systemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic