Wessaa112

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doorlopen Sim Only contract

Allen,

ik heb nu een red sim only 10 gb (1 jaar) contract afgesloten. Dit abbonement verloopt 22 december. Verloopt mijn ziggo korting na deze datum of zal hetzelfde bedrag gewoon doorlopen?

Thanks.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Wessaa112
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bedoel je of je dan nog die Ziggo extra zenders nog krijgt en je dubbele data?
Zolang je blijft betalen voor je abonnement dan blijft dat zeker gewoon bestaan.

Alleen zou ik na 22 december wel voor een ander abonnement kiezen want na die datum komen je kortingen te vervallen op je Vodafone abonnement en kan het best nog eens duur uitvallen. Meestal zijn de abonnementen nu ook een stuk goedkoper en krijg je vast weer extra korting bij aanschaf van een nieuw jaar (of 2 jarig). Dus ik zou zeker even rond kijken of het niet handiger is om te verlengen met een nieuw contract!

Mocht je nog meer vragen hebben over je abonnement dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Wessaa112
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Bedoel je of je dan nog die Ziggo extra zenders nog krijgt en je dubbele data?
Zolang je blijft betalen voor je abonnement dan blijft dat zeker gewoon bestaan.

Alleen zou ik na 22 december wel voor een ander abonnement kiezen want na die datum komen je kortingen te vervallen op je Vodafone abonnement en kan het best nog eens duur uitvallen. Meestal zijn de abonnementen nu ook een stuk goedkoper en krijg je vast weer extra korting bij aanschaf van een nieuw jaar (of 2 jarig). Dus ik zou zeker even rond kijken of het niet handiger is om te verlengen met een nieuw contract!

Mocht je nog meer vragen hebben over je abonnement dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de uitleg van Energieboy duidelijk zo? Of kunnen we je nog ergens mee helpen @Wessaa112?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic