neet

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doorschakelen Samsung S2 werkt niet.

Hoi

Ziggo werkt samen met het netwerk van Vodafone. Dat is de reden dat ik toch Ziggo heb genomen omdat ik alles al van Ziggo heb. Met Vodafone zit het wel goed en ook midden in het bos op de camping geen probleem.

Maar helaas kan ik vanaf ik ben overgegeaan van Tele2 naar Ziggo met mijn Samsung S2 niet meer dagelijks doorschakelen via de telefoon. Bij Ziggo is dit niet mogelijk werd mij vandaag verteld terwijl Samsung zegt dat Ziggo de MMI code's moet aanpassen. Het doorschakelen via de telefoon is voor mij belangrijk omdat ik bijna dagelijks het doorschakelen aan en uit moet zetten. Het toestel geeft als code: "onverwachte reactie van netwerk" op en ergens anders kon ik iets lezen dat de mmi codes niet goed staan.
Ziggo klantenservice kon mij niet meer helpen, ze weten het gewoon niet en doen het af met "het is bij ons niet mogelijk maar ook bij vele anderen niet".
De S2 van mijn vrouw ik ook niet meer via de doorschakel functie in de telefoon (ook S2) door te schakelen.
Ook een ander model Samsung geeft dezelfde problemen. Het ligt dus niet aan het toestel.
Wat moet ik doen om doorschakelen via mijn telefoon aan en uit te zetten te regelen? Kan Vodafone iets voor me betekenen?

Grt. Rene
4 Reacties 4
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @neet

Zie handleiding hieronder.

Mobiele telefoon alles doorschakelen
- Pak uw telefoon
- Druk **21*
- Druk hierna meteen het telefoonnummer van het toestel waarna u wilt doorschakelen
- En sluit de reeks af met een #
- Hierna hoort een bepaalde toon of bevestiging

Wilt u stoppen met de doorschakeling
- Pak uw mobiele telefoon
- Toets ##21#
- Nu is de doorschakeling van uw toestel naar het andere toestel verbroken.

Mobiele telefoon doorschakelen als er niet wordt opgenomen. De stappen zijn het zelfde als bij de gehele uitleg die hierboven staat, alleen de code is anders. Om het in te schakelen toets **61* en bij het uitschakelen hiervan toets ##61#.

Mobiele telefoon doorschakelen bij in gesprek, De stappen zijn het zelfde als bij de gehele uitleg die hierboven staat, alleen de code is anders. Om het in te schakelen toets **67* en bij het uitschakelen hiervan toets ##67#.

Mobiele telefooon doorschakelen als hij uitstaat De stappen zijn het zelfde als bij de gehele uitleg die hierboven staat, alleen de code is anders. Om het in te schakelen toets **62* en bij het uitschakelen hiervan toets ##62#.
neet
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas, dit werkt niet.
Ik krijg niets te horen na # en als ik op het groene hoorntje druk, krijg ik de volgende melding te zien:
Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MM- code onvoorwaardelijk voor alle basisservices.
PostNLCorine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde probleem met de huawei Y5 prepaid telefoon.
Het lukt niet om door te schakelen krijg dan ook de melding MMI-code ongeldig.
Hoe kan ik dit oplossen?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan kun je eventueel nog eem doorschakeling erin zetten via my Vodafone (website). Dit is terug te vinden onder de voicemail. De klantenservice kan dit ook eventueel voor je doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic