veyis01

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

doorverbinden

Ik een vraag over doorverbinden, let op dit is iets anders dan doorschakelen. Vorige week kreeg ik een update (versie 7.0) op mijn samsungs s6 edge. Ik kan ineens niet meer doorverbinden dus als er een telefoon binnenkomt kan ik deze niet meer doorverbinden naar ander nummer terwijl ik dit voor de update wel kon doen. Ik heb alles geprobeerd, fabrieksinstellingen reset e.d. maar niets werkt. Mvg
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
veyis01
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
doorverbinden kan wel inmiddels heeft VF dit bij ons mogelijk gemaakt via vastopmobiel maar je moet wel een android systeem gebruiken bij IOS lukt het niet.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
veyis01, is het nog gelukt via de netwerkcodes?
veyis01
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
neen u heeft het over doorschakelen ik heb het over doorverbinden. het lukt nog steeds niet.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi veyis01,

Ik ben even voor je op zoek gegaan en heb de volgende work-around gevonden: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1645026. Zou je dit eens willen proberen? Werkt het dan wel? Zo niet, stuur ons dan opnieuw een bericht. Kijken we verder!
veyis01
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
nee lukt niet
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
veyis01,

We hebben dit inmiddels met meerdere mensen besproken, maar we vroegen ons af of je écht kon doorverbinden naar een ander persoon en zelf het gesprek kon verlaten óf dat je een conference call bedoelt?
veyis01
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
doorverbinden kan wel inmiddels heeft VF dit bij ons mogelijk gemaakt via vastopmobiel maar je moet wel een android systeem gebruiken bij IOS lukt het niet.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
veyis01, fijn om te lezen dat het inmiddels toch is gelukt. Bedankt nog voor de update.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic