Michael89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doorverbinden juiste afdeling

Zojuist vanaf 19.30u in de wacht om de status van mijn bestelling op te vragen. Toen ik toch met een andere afdeling moest hebben werd ik in plaats van doorverbonden gewoon neergelegd?!

En om 19.59u lukt het niet meer om contact te krijgen!
Dan maar aan de storingsdienst gevraagd om mij door te verbinden, maar de desbetreffende afdeling was niet meer bereikbaar.

Slecht begin van het weekend en ik nog niet geholpen om mijn nieuwe bestelling verder te regelen!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Michael89
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard heel vervelend dat je bij het doorverbinden bent opgehangen. Dit kan een foutje zijn geweest van een medewerker maar kan ook een systeem fout zijn geweest (techniek kan ook wel eens fout gaan). Daarnaast was het gisteren ook nog eens Black Friday en je kan je voorstellen dat het op zo'n dag heel druk is met bellende klanten.

Daarom mijn advies om het vandaag nog eens te proberen bij de klantenservice van Vodafone. Maar je kan natuurlijk ook een chat starten, misschien dat je daar sneller antwoord krijgt. Via hier kan je een chat starten met een medewerker, als het niet te druk is 🙂

Succes en ik hoop dat je er vandaag wel doorheen komt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Michael89
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard heel vervelend dat je bij het doorverbinden bent opgehangen. Dit kan een foutje zijn geweest van een medewerker maar kan ook een systeem fout zijn geweest (techniek kan ook wel eens fout gaan). Daarnaast was het gisteren ook nog eens Black Friday en je kan je voorstellen dat het op zo'n dag heel druk is met bellende klanten.

Daarom mijn advies om het vandaag nog eens te proberen bij de klantenservice van Vodafone. Maar je kan natuurlijk ook een chat starten, misschien dat je daar sneller antwoord krijgt. Via hier kan je een chat starten met een medewerker, als het niet te druk is 🙂

Succes en ik hoop dat je er vandaag wel doorheen komt.
Michael89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals je al reageerde opnieuw contact opgenomen met Vodafone.
Hopende op een antwoord van de juiste afdeling.

Maar nu blijkt de desbetreffende afdeling alleen weer van ma t/m vrij tot 18u bereikbaar. Maandag nieuwe poging, maar dat hadden ze gisterenavond ook alvast kunnen aangeven....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Morgen komt het vast wel goed, dan ben je vast de eerste die gaat bellen 🙂
Fijne zondagavond nog!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Jammer om te horen dat het zo moeizaam verliep @Michael89. Heb je ondertussen de status van je order op kunnen vragen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic