Danen1993

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een nieuwe telefoon

Ik kan vanaf 3 december een nieuwe abbo nemen, ik zit momenteel bij telfort maar wil overstapen na vodafone vanwege dat ik ook bij ziggo zit.

Nu kan ik via een site mobiel.nl een telefoon bestellen met een vodafone abbo voor 44 euro het gaat om een Samsung note9 .

Kan ik die ook gewoon bij jullie in de winkel halen of is dat een speciale prijs voor alleen die site.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Danen1993
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Welkom alvast bij Vodafone en ik zal je gelijk uit de doeken doen dat het niet mogelijk is wat jij wil. Als je via mobiel.nl een abonnement en toestel neemt dan moet je dat ook daar verder afhandelen. Je krijgt het toestel dan gewoon thuis gezonden via mobiel.nl en deze kan je niet afhalen via de winkel van Vodafone.

De prijs die jij hebt gezien via mobiel.nl is vast goedkoper dan via Vodafone zelf, daarom kan je die prijs niet via de website van Vodafone krijgen en/of in de winkel. Dus bestellen via mobiel.nl kan prima, maar dan moet je alles gewoon thuis laten bezorgen (let op met deze dagen want het duurt langer dan normaal met de pakjes) en je kan ook gebruik maken van de Ziggo Vodafone combinatie want het is wel gewoon bij Vodafone. En let op, je hebt ook een maand opzegtermijn bij je oude provider! Je krijgt je toestel al wel thuis gezonden maar over een maand gaat je nummer pas over.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
Fijne Feestdagen alvast!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Danen1993
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Welkom alvast bij Vodafone en ik zal je gelijk uit de doeken doen dat het niet mogelijk is wat jij wil. Als je via mobiel.nl een abonnement en toestel neemt dan moet je dat ook daar verder afhandelen. Je krijgt het toestel dan gewoon thuis gezonden via mobiel.nl en deze kan je niet afhalen via de winkel van Vodafone.

De prijs die jij hebt gezien via mobiel.nl is vast goedkoper dan via Vodafone zelf, daarom kan je die prijs niet via de website van Vodafone krijgen en/of in de winkel. Dus bestellen via mobiel.nl kan prima, maar dan moet je alles gewoon thuis laten bezorgen (let op met deze dagen want het duurt langer dan normaal met de pakjes) en je kan ook gebruik maken van de Ziggo Vodafone combinatie want het is wel gewoon bij Vodafone. En let op, je hebt ook een maand opzegtermijn bij je oude provider! Je krijgt je toestel al wel thuis gezonden maar over een maand gaat je nummer pas over.

Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
Fijne Feestdagen alvast!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je besteld bij mobiel.nl @Danen1993?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic