Ramazan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eenmalige toestelkosten betaald, maar bestelling geannuleerd

Hi,

Onlangs heb ik 'n bestelling geplaatst voor de iPhone 7 naast de verlenging van mijn abonnement, waarbij ik gekozen heb eenmalige toestelkosten te betalen van circa €100,00 om de maandelijkse afbetalingsbedrag te verlagen. Doordat ik als nieuwe klant de bestelling heb geplaatst in plaats van als bestaande klant, is deze bestelling geannuleerd. Want de telefoonnummer was (natuurlijk!) al in gebruik. Wél heb ik de eenmalige toestelkosten betaald.
Dus mijn vraag of ik deze eenmalige toestelkosten zal terugkrijgen op mijn IBAN (waar ik van uitga)? Of zal dit bedrag verrekend wordt met toekomstige facturen (waar ik niet van uitga)? En als dit bedrag teruggeboekt wordt naar mijn IBAN, binnen hoeveel dagen kan ik dit bedrag op mijn rekening terugzien?

Alvast bedankt!

Ramazan :wink:
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Ramazan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag en deze kan alleen de klantenservice van Vodafone voor je beantwoorden. Daarom kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar zitten mensen die kunnen je verhaal beantwoorden en bekijken wat er nu aan de hand is.

Laat nog even weten of het dan is opgelost 🙂
Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @Ramazan?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic