Yasmin1996

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eenmalige toestelkosten bij verlenging abonnement?

Ik ben vorige week overgestapt van KPN naar Vodafone. Gisteren is mijn nummerbehoud goed gekeurd en vandaag heb ik mijn nieuwe toestel, dat ik met een abonnement heb besteld, opgehaald en hiervoor een eenmalige betaling gedaan. Mijn contract bij KPN loopt tot 2 september 2018. Via sms liet Vodafone mij weten dat mijn nummer wordt overgezet naar Vodafone op 3 september. Wel gebruik ik het toestel al. Hoe zit dit met betalen? Ik neem aan dat ik nu nog moet doen met het abonnement van KPN tot 3 september maar wel al de toestelkosten moet betalen totdat mijn nieuwe abonnement in gaat? Hoe zit dat? Het zou namelijk krom zijn als ik mijn abbonnementskosten moest betalen voor KPN tot september maar ook voor Vodafone terwijl ik daar nog geen gebruik van kan maken...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Yasmin, wat goed dat je hier even op de Community komt van Vodafone.
Het is een klanten helpt klanten Community en ik ga je proberen zoveel mogelijk te helpen.

Eigenlijk heb je zelf al een deel van het antwoord gegeven. Je kan nu al je nieuwe telefoon gebruiken met het oude SIM-kaartje van KPN. Zodra je abonnement stopt bij KPN, stop je je Vodafone SIM-kaartje in je nieuwe telefoon en klaar. Je gaat natuurlijk pas betalen vanaf het moment dat je nieuwe contract ingaat. Je gaat ook pas betalen voor het toestel op het moment dat je Vodafone abonnement ingaat. Voorlopig heb je geen dubbele kosten 🙂

Veel plezier!!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Yasmin, wat goed dat je hier even op de Community komt van Vodafone.
Het is een klanten helpt klanten Community en ik ga je proberen zoveel mogelijk te helpen.

Eigenlijk heb je zelf al een deel van het antwoord gegeven. Je kan nu al je nieuwe telefoon gebruiken met het oude SIM-kaartje van KPN. Zodra je abonnement stopt bij KPN, stop je je Vodafone SIM-kaartje in je nieuwe telefoon en klaar. Je gaat natuurlijk pas betalen vanaf het moment dat je nieuwe contract ingaat. Je gaat ook pas betalen voor het toestel op het moment dat je Vodafone abonnement ingaat. Voorlopig heb je geen dubbele kosten 🙂

Veel plezier!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic