Jan tine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

email versturen lukt niet

Ik probeer vanuit my vodafone een email te versturen, maar bij de verplichte * velden kan ik niet meneer of mevrouw aan klikken en dus geen email versturen. Komt dit doordat het een zakelijke account is? Ik kan ook niet de naam van de contact persoon wijzigen, daar staat onveranderbaar de bedrijfsnaam
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Jan tine
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het zou goed kunnen dat dit te maken heeft omdat je met een zakelijk account inlogt. Uiteraard weet ik dit niet zeker en is mijn advies om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen (1200). Je kan ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen je helpen met je vraag en als je er dan bij wilt vertellen dat het niet mogelijk is om een mail te sturen, dan kunnen ze daar ook gelijk uitleg over geven.

Je kan je overigens ook terug laten bellen en/of een chat starten via de website van Vodafone, klik hier! (in het midden zie je staan over terug bellen en chatten).

Via de Community kunnen wij klanten onder elkaar niet helpen want we kunnen niet in het systeem en deze vraag heb ik nog niet eerder gezien dus ik kan er ook geen antwoord op geven. Mocht je contact hebben gehad en antwoord hebben gekregen, wil je het dan hier alsnog laten weten. Dan weten alle andere klanten dit ook, alvast bedankt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Jan tine
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het zou goed kunnen dat dit te maken heeft omdat je met een zakelijk account inlogt. Uiteraard weet ik dit niet zeker en is mijn advies om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen (1200). Je kan ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen je helpen met je vraag en als je er dan bij wilt vertellen dat het niet mogelijk is om een mail te sturen, dan kunnen ze daar ook gelijk uitleg over geven.

Je kan je overigens ook terug laten bellen en/of een chat starten via de website van Vodafone, klik hier! (in het midden zie je staan over terug bellen en chatten).

Via de Community kunnen wij klanten onder elkaar niet helpen want we kunnen niet in het systeem en deze vraag heb ik nog niet eerder gezien dus ik kan er ook geen antwoord op geven. Mocht je contact hebben gehad en antwoord hebben gekregen, wil je het dan hier alsnog laten weten. Dan weten alle andere klanten dit ook, alvast bedankt!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je contact gehad met onze klantenservice @Jan tine?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic