CWijnia

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Emigratie en SIM card, wat kan ik dan het beste doen met mijn abonnement?

per jan.2019 emigreren mijn man en ik naar de VS. Daar ga ik een mobiel abonnement afsluiten (incl. telefoon), voor gebruik in de VS. Tot maart 2019 loopt mijn huidige abonnement voor Europa (Red Super, geloof ik) bij Vodafone. Voor de keren dat we in NL zijn gebruik ik liever een SIM-card op mijn huidige telefoon. Als ik kijk naar de tegoeden voor Start en Red: als je die niet opgebruikt (wat ik niet zal doen als ik niet in NL/Europa ben), worden die dan bij het tegoed van de volgende maand opgeteld?
Als ik toch zou kiezen voor verlenging van mijn abonnement bij Vodafone ipv Sim kaart, wat kunnen jullie mij aanbieden (graag met bellen binnen Europa, dus Red abonnement)? Afhankelijk van jullie aanbod, kan ik dan kiezen voor een Sim card of verlenging abonnement (ben al ruim 10 jaar klant bij Vodafone, dus verwacht wel een leuke aanbieding ;))
Dank!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi CWijnia

Welkom op de Community!

Wat gaaf dat je gaat emigreren naar de VS! Ik wil je graag een aanbod doen. Echter vanuit de Community heb ik deze mogelijkheid niet.

Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0560. Mijn collega's zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur. Zij kunnen met je mee kijken en een persoonlijk aanbod doen. Dit kan natuurlijk ook via een van onze winkels.

Helaas is het niet mogelijk om je tegoed mee te nemen naar de volgende maand.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi CWijnia

Welkom op de Community!

Wat gaaf dat je gaat emigreren naar de VS! Ik wil je graag een aanbod doen. Echter vanuit de Community heb ik deze mogelijkheid niet.

Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0560. Mijn collega's zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur. Zij kunnen met je mee kijken en een persoonlijk aanbod doen. Dit kan natuurlijk ook via een van onze winkels.

Helaas is het niet mogelijk om je tegoed mee te nemen naar de volgende maand.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @CWijnia?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic