[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone 7 & iPhone 7 Plus

• 7 september 2016
  • 39 reacties
  • 9971 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

39 reacties

Reputatie 2
Inderdaad de mat zwarte is wel een top kleur zo!
Verder echt wel een top toestel weer! Lekker snel accu gaat goed lang we bij normaal gebruik.
Headphones gaat prima zo of de kwaliteit nu veel beter is moet je niet aan mij vragen.
streamen via Spotify is geen top kwaliteit maar het luisterd prima!
de force touch is nieuw voor mij en was even wennen maar daarna ook top.
Ik ben blij, goede keus geweest weer! iOS is toch wel echt de bom heerlijk de integratie van alles bij Apple!
Heb nu zo'n kleine 3-4 weken mijn iPhone 7
Helaas heb ik nu al een defect aan de telefoon.
De feedback van de home button werkt ineens niet meer ????

Al van alles geprobeerd maar helaas mocht dit niet baten.
Reputatie 7
Badge +15
Dat is wel heel snel :(
Wat heb je precies allemaal geprobeerd?
Al paar keer opnieuw aan en uit gezet.
Harde reset gedaan
Helaas niks.
Ben bang dat hij terug moet
Ander ding wat opvalt is dat de telefoon binnen 8 uur compleet leeg is.
hij wordt ook lichtelijk warm.
zou er een link kunnen zijn tussen dit en het feit dat de Taptic feedback ineens niet meer werkt

wat kan ik het beste doen?
Zo nu een volgend probleem
De telefoon kan ook niet meer uitgezet worden.
Als ik hem uit zet, dan gaat hij uit zijn eigen weer gewoon aan !!!
Vodafone een reactie zou fijn zijn
Reputatie 7
Warpten, ik zie dat je al een ander draadje hiervoor hebt aangemaakt, laten we het daar verder bespreken ;)
Ik ben voor de gouden variant met 128 gb gegaan, los gekocht in NYC.
Heb de iPhone 7 nu ongeveer een maand en ben er erg blij mee, maar merk verder niet heel veel verschillen met de 6 die ik hiervoor had, alleen het veel grotere geheugen.
Moest op het begin ook wennen aan de nieuwe homeknop en heb één irritatie. Wanneer je iemand vanuit een gemiste oproep belt kun je daarna zelf niet het gesprek 'ophangen' met de rode knop, want die is dan niet zichtbaar. Iemand die dit ook al ervaren heeft?
Reputatie 7
Badge +15
Das apart  neem aan dat dit natuurlijk wel zou moeten kunnen. maybe dat iemand anders het hier ook ervaart. Wat je zou kunnen proberen is het toestel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen. Ik raad je natuurlijk wel aan om een back up te maken!
Thanks Steven. Ik houd deze thread even in de gaten! De fabrieksinstellingen check ik nog eventjes!
Reputatie 7
Badge +15
Is het nog gelukt met de fabrieksinstellingen ?
Helaas.. Hij doet nog steeds hetzelfde. Ik begin er in elk geval al aan te wennen 😉
Reputatie 7
Badge +15
Dat is natuurlijk niet de bedoeling  :(
Helaas ben ik zelf het issue nog niet ergens anders tegen gekomen. Zelfs niet bij de klantenservice aan de lijn.
Topic gesloten.