[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone X

• 13 september 2017
  • 90 reacties
  • 10294 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

90 reacties

Reputatie 1
Ruud001 schreef:
Worden er überhaupt bevindingen hier besproken? Echt stil hier.
Of is iedereen zo tevreden over de X?
ik wel, hoewel ik scherm niet super bijzonder kan vinden. Vergeleken met de 7 plus dan.
Groeten.
Ik vind het scherm juist super. Super scherp en licht. Als ik hem vergelijk met een 6s plus (die hetzelfde lcd panel heeft als een 7 plus), zie ik wel degelijk verschil
Reputatie 1
Sinan01 schreef:
Goeiemorgen allemaal fijne weekend gewenst ik heb een vraagje ik heb face id ingesteld en ook voor aankopen geactiveerd maar elke keer als ik iets in app store wil downloaden moet ik 2 keer op de zijknop drukken dan pas word face id geactiveerd hoe zit dat in elkaar hebben jullie dat ook nog nooit voorbij zien komen hier
Dit kan je niet uizetten voor zover ik weet. Het is om te voorkomen dat er aankopen door worden gezet als je per ongeluk op een aankoop drukt in bijvoorbeeld een app, in de app store zelf valt dit natuurlijk mee omdat je dan 2 keer op de download knop moet drukken.
Reputatie 5
Is het inmiddels al mogelijk om je iphone te verzekeren? Zie deze nog niet tussen het lijstje staan.. Serkan
Reputatie 7
Badge +5
Eliseuh Inderdaad, dat heb je na de val van de Samsung wel nodig. :D
Is het al gelukt inmiddels? En wat kost zoiets ongeveer?
Reputatie 5
Ruud001 schreef:
@Eliseuh Inderdaad, dat heb je na de val van de Samsung wel nodig. :D
Is het al gelukt inmiddels? En wat kost zoiets ongeveer?
Heb hem inmiddels verzekerd inderdaad, kost 10,50 per maand.
Reputatie 7
Badge +5
Hi allen, en een geweldig 2018 gewenst.
Vraagje, heeft iemand nog iets bijzonders te melden over de iPhone X? Of is hjij gewoon helemaal super? Moet zelf zeggen, dat ik erg tevreden ben tot dusver. Alleen zou ik graag het scherm kunnen kantelen voor gebruik in de auto. Maar volgens mij is dat niet mogelijk. Wel voor diverse apps, maar niet voor het home scherm. Iemand een idee misschien?
Ruud001

Ik heb hem inmiddels ook in handen 😃 Echt een super toestel!

Tip!
Ik heb een optie van Face ID aangepast waardoor je het toestel niet per se hoeft aan te kijken om te deblokkeren. ''Aandacht vereist uitgezet''

Weet iemand of je de zaklamp van het begin scherm kunt verwijderen? Nu heb ik te vaak dat ik per ongeluk de zaklamp inschakel omdat ik er onbewust op druk.
Reputatie 7
Badge +5
SerkanProficiat met je iPhone X. Bevalt hij goed? Sorry voor de late reaktie maar oke. Volgens mij, kun je de zaklamp niet verwijderen. Het is wel een cool toestel. Ik ben er zeer tevreden over, maar hoop op een X plus aan het eind van het jaar.:D
Ruud001 thanks! Geen idee of de iPhone X Plus komt. Dat wordt dan wel een groot toestel. Vooral zonder de schermranden. Ik ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +5
@Serkan Hoi, Serkan. Hoe is het met je? Inmiddels erg stil hier, een half jaar verder. Moet zeggen dat de Tien mij erg goed bevalt. Eigenlijk weinig op aan te merken. Zoals eerder al geschreven ga ik zeker voor de 10+. Hoe bevalt hij jou na een maand of 5?
Groeten,
Ruud.
@Ruud001 Welkom terug! De iPhone 10 beviel mij ook heel erg goed. Totdat mijn vriendin mijn X per ongeluk uit het raam liet vallen 😅. Gelukkig heb ik via de verzekering een nieuwe ontvangen. Pluspunten: De batterij gaat echt een stuk beter mee dan de voorgangers en het grote scherm is echt schitterend! Ik weet nu al niet beter dat een telefoon alleen bestaat uit een compleet scherm 😂
Reputatie 7
Badge +5
@Serkan Hoi. Ja zo snel went dit. Kan er alleen maar positief over zijn. Face id werkt prima. Eigenlijk steeds beter. Ben benieuwd wanneer de X plus uitkomt en of hij snel beschikbaar is bij VF. We gaan het zien in september.
Groeten.
Inderdaad! Nog een paar maandjes wachten 😁

Offtopic, hoe vind je onze nieuwe Community? 😊
Reputatie 7
Badge +5
Ziet er goed uit. Moest wel ff wennen en alles weer opzoeken. 😂
maar zonder gekheid, lekker fris en modern.
Groeten,
Ruud.
Fijn om te lezen @Ruud001 😊