Chang van 't Kl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra data

Hallo,
Een paar weken terug heb ik de extra data voor mijn kinderen stopgezet omdat de vakantie voorbij is. Echter op de tegoed overzicht van mijn vodaphone, staat dat ze ieder nog 3g extra hebben deze maand. Waarom staat het er nog op en wat gebeurt er als de kinderen deze toch gaan gebruiken omdat het erop staat?

Groet, Chang
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Chang van 't Klooster,

Er zijn op dit moment wat problemen met de weergave van de BloX in My Vodafone. Bekijk meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/cl3sv. Wellicht is dat een verklaring voor jouw vraag.
Ik hoor het graag als je nog vragen hebt!

Groetjes, Sharon

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Chang van 't Klooster
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is een goede vraag en deze kan je het beste stellen aan Vodafone via de klantenservice van Vodafone en anders via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Die kunnen inzien wat er aan de hand is en waarom de bundel niet is gestopt en desnoods voor je stop zetten. Dit is een klanten helpt klanten community en voor privacy kunnen klanten niet bij elkaar in de gegeven 🙂 (gelukkig maar).

Mocht het nu druk zijn, probeer het dan later nog even! Je kunt ook eventueel via hier ook een chat starten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Chang van 't Klooster,

Er zijn op dit moment wat problemen met de weergave van de BloX in My Vodafone. Bekijk meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/cl3sv. Wellicht is dat een verklaring voor jouw vraag.
Ik hoor het graag als je nog vragen hebt!

Groetjes, Sharon
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Sharon wrote:
Hoi @Chang van 't Klooster,

Er zijn op dit moment wat problemen met de weergave van de BloX in My Vodafone. Bekijk meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/cl3sv. Wellicht is dat een verklaring voor jouw vraag.
Ik hoor het graag als je nog vragen hebt!

Groetjes, Sharon

En deze kom ik nu al vaker tegen... zal hem maar eens gaan onthouden 😉
Is toch al een lange tijd terug, is dat niet opgelost inmiddels?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic