JacquesH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra databundel

Eind vorige maand net voor ik naar het buitenland ging, mijn data bundel met 1 GB opgehoogd zodat ik gedurende de vakantie genoeg data kan gebruiken.
Wat schetst mijn verbazing dat de extra 1 GB op 1 augustus op 0 GB wordt gezet en een nieuwe 1 GB wordt aangezet.
De extra GB voor juli gold dus niet voor 1 maand maar voor een paar dagen!
Ipv 7.50 euro betaal ik dus 15.00 euro voor 1 maand 1 GB extra
Graag reactie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JacquesH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb even rond gekeken op de website van Vodafone voor het aanschaffen dan deze 1GB Extra Data EU bundel. In de linker kolom zie ik staan: BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet. Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.

Wat je nu hebt ondervonden klopt dus wel. Stel dat je op 25 Juli de Bundel hebt aangezet dat heb je tot en met 31 Juli 1GB voor 7,50 euro en gaat per 1 augustus opnieuw 1GB in voor 7,50 euro. Het klopt dus wel zoals het staat beschreven en wat jij schrijft. Is natuurlijk vervelend maar er is niets fout gegaan.

Hopende dat ik je heb kunnen helpen met deze info. Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JacquesH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb even rond gekeken op de website van Vodafone voor het aanschaffen dan deze 1GB Extra Data EU bundel. In de linker kolom zie ik staan: BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet. Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.

Wat je nu hebt ondervonden klopt dus wel. Stel dat je op 25 Juli de Bundel hebt aangezet dat heb je tot en met 31 Juli 1GB voor 7,50 euro en gaat per 1 augustus opnieuw 1GB in voor 7,50 euro. Het klopt dus wel zoals het staat beschreven en wat jij schrijft. Is natuurlijk vervelend maar er is niets fout gegaan.

Hopende dat ik je heb kunnen helpen met deze info. Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
JacquesH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Hoi JacquesH
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb even rond gekeken op de website van Vodafone voor het aanschaffen dan deze 1GB Extra Data EU bundel. In de linker kolom zie ik staan: BloX Extra Data EU wordt automatisch verlengd. Zet je 'm stop? Dan wordt de BloX aan het einde van de maand uitgezet. Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.

Wat je nu hebt ondervonden klopt dus wel. Stel dat je op 25 Juli de Bundel hebt aangezet dat heb je tot en met 31 Juli 1GB voor 7,50 euro en gaat per 1 augustus opnieuw 1GB in voor 7,50 euro. Het klopt dus wel zoals het staat beschreven en wat jij schrijft. Is natuurlijk vervelend maar er is niets fout gegaan.

Hopende dat ik je heb kunnen helpen met deze info. Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Er staat op de site nergens dat de ophoging per eerste van de maand ingaat en eindigt aan het eind van de maand.
"Per maand" wil zeggen per 30 dagen.
In mijn geval slecht 5 dagen. Toen kwam ik erachter dat de extra data die ik niet gebruikt had in juli , op 0 was gezet.
De 1 GB extra heeft mij dus 15 euro gekost ipv 7.50
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Als je de extra informatie uitklapt zie je deze informatie staan.

Daar staat in:
Je krijgt het volledige tegoed van de BloX tot het einde van de maand. Ongeacht op welke dag van de maand je de BloX Extra Data EU aanschaft.

Dat wil zeggen als jij 25 Juni de BloX actief maakt dat je dan 1GB in 6 dagen moet opmaken. En op 1 augustus gaat je nieuwe BloX weer in. Kan er er niet beter op verwoorden zoals het staat beschreven.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic