Cynthiaa2211

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra mb's internet

Goedenavond,
Ik heb op 27-08-2018 een Vodafone red essential abonnement afgesloten,toen is mij verteld dat ik bij mijn huidige Internet 3gb van Vodafone daar nog eens 5gb internet bij zou krijgen kosteloos,nu krijg ik net een sms'je van Vodafone dat mijn data bundel van 3gb op is en mijn internet dus trager wordt omdat ik de blox aan heb staan. Nu is mijn vraag waar is nu de 5gb internet die ik van Vodafone zou krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Cynthiaa2211
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Staat er in je My Vodafone niet die 5GB extra bij?
Als je er zeker van bent dat je hier recht op hebt en een contract bent aangegaan met deze extra data dan zou ik morgen contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je inzien wat er fout is gegaan en/of is afgesproken.

Eventueel kan je dit ook navragen via een privé bericht te sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen ook in het systeem kijken en je er een antwoord op geven.

Via de Community kan het niet omdat we klanten onder elkaar zijn en niet in het systeem kunnen kijken. Gelukkig maar ?. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Cynthiaa2211
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Staat er in je My Vodafone niet die 5GB extra bij?
Als je er zeker van bent dat je hier recht op hebt en een contract bent aangegaan met deze extra data dan zou ik morgen contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je inzien wat er fout is gegaan en/of is afgesproken.

Eventueel kan je dit ook navragen via een privé bericht te sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen ook in het systeem kijken en je er een antwoord op geven.

Via de Community kan het niet omdat we klanten onder elkaar zijn en niet in het systeem kunnen kijken. Gelukkig maar ?. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels nog contact gehad met mijn collega's en is het opgelost?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We ontvangen graag een update @Cynthiaa2211. Anders wordt dit topic gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic