attyvandelden

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra simkaart

Kan ik een extra simkaart ontvangen voor mijn smartphone met Privégegevens verwijderd door moderator
Dus 2 dezelfde simkaarten met één nummer voor 2 telefoons.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi attyvandelden
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zie dat je je 06 nummer in je bericht hebt staan. Dit is een open community en dat wil zeggen dat iedereen dit kan lezen. Heb een moderator gevraagd om het weg te halen.

Maar wat jij wil, dat kan met Vodafone DuoSim.
Meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/multi-data-sim.shtml

op die pagina kan je ook je aanvraag doen. Zijn er nog vragen dan hoor ik het wel. Succes alvast met aanvragen en laat nog even weten wat je hebt gedaan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi attyvandelden
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zie dat je je 06 nummer in je bericht hebt staan. Dit is een open community en dat wil zeggen dat iedereen dit kan lezen. Heb een moderator gevraagd om het weg te halen.

Maar wat jij wil, dat kan met Vodafone DuoSim.
Meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/multi-data-sim.shtml

op die pagina kan je ook je aanvraag doen. Zijn er nog vragen dan hoor ik het wel. Succes alvast met aanvragen en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je de simkaart kunnen aanvragen via de gegeven pagina @attyvandelden? Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan kunnen mijn collega's dit voor je opsturen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic