yvonne21112

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extreem hoge telefoon rekening door te veel bellen

Misschien kan iemand mij helpen.
Mijn dochter heeft een abonnement bij Vodafone . Deze staat op mijn naam i.v.m. leeftijd (15).
Nu hebben wij de rekening gekregen van mei en nu moest 125 euro betalen i.p.v. 27 euro.
Ons is nooit verteld dat ze buiten haar belbundel van 150 belminuten kon gaan.
Op zicht had ik deze telefoon rekening gewoon betaald , maar nu 1 maand later de rekening van juni.
Deze is 330 euro. Dit is toch niet normaal. Tuurlijk nu heeft ze gewoon gebeld. Maar omdat ze/wij niet wisten dat ze er buiten kon komen.
Kan ik hier nog een klacht tegen indienen en haar zuur verdiende geld terug verlangen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi yvonne21112

Ik kan me voorstellen dat je schrikt van 2x zo een hoge factuur.
Helaas is het alleen mogelijk om data te blokkeren zodra het op is. Bij de belminuten is dit niet. Wel is het natuurlijk in te zien via My Vodafone.

Vanuit hier, kan ik wegens privacy redenen niet met je meekijken naar de factuur. Stuur even een berichtje via Facebook, Twitter of via de chat, dan kijken mijn collega's graag Met je mee waarom de factuur zo hoog is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi yvonne21112

Ik kan me voorstellen dat je schrikt van 2x zo een hoge factuur.
Helaas is het alleen mogelijk om data te blokkeren zodra het op is. Bij de belminuten is dit niet. Wel is het natuurlijk in te zien via My Vodafone.

Vanuit hier, kan ik wegens privacy redenen niet met je meekijken naar de factuur. Stuur even een berichtje via Facebook, Twitter of via de chat, dan kijken mijn collega's graag Met je mee waarom de factuur zo hoog is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik weet niet of het mogelijk is binnen Vodafone, maar je zou eens kunnen kijken of je een abonnement kan nemen met onbeperkt bellen? Ben je misschien iets meer kwijt maar dan heb je ook geen toren hoge rekeningen meer. Vertel maar eens aan iemand van 15 jaar dat die niet meer dan 150 minuten mag bellen... Oeps, dat is lastig!

Maar zoals Steven al zegt, vraag het eens via Twitter en.of Facebook via een privé berichtje en dan kunnen ze misschien ook een suggestie doen, als je die vraag ook gelijk meeneemt of je kan overstappen?!

Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's yvonne21112
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic