EvelinevanT

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur abonnement

Beste,

In okotober is er via een automatische incasso een factuur bedrag afgeschreven die naar mijn mening niet overeenkomt met hetgeen wat ik bij jullie heb afgesloten.
Privégegevens verwijderd door moderator
Op 23 okt is er een bedrag van €84,52 afgeschreven terwijl ik een abonnement heb afgesloten van +/- 50 euro pm.
hoe komt het dat er deze x +/- 35 euro meer is afgeschreven dan gebruikelijk?

ik hoor het graag,

met vriendelijke groet,
Eveline van Turenhout
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EvelinevanT
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is niet best. Een bedrag dat men afschrijft wat je niet hebt afgesproken is natuurlijk nooit leuk en is eigenlijk alleen uit te zoeken door de klantenservice van Vodafone of via een chat te starten met de klantenservice. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem kijken hoe het is opgebouwd en wat er aan de hand is.

Heb je nog even de tijd dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Die mensen kunnen je ook goed helpen en gaan wat dieper in op de zaken en komen daar bij je terug met een antwoord (tenminste, vaak wel).

Het bedrag klinkt eigenlijk haast op een abonnement op een toestel, het is zo'n mooi bedrag. Maar goed, ik ben aan het gissen en dat is niet handig. Je moet echt even de klantenservice benaderen, die kunnen je helpen. Wij klanten, hier op de community, kunnen dit niet 😞

Toch alvast Fijne Feestdagen gewenst en veel plezier!
Laat nog even weten hoe het is afgelopen?! Bedankt 😉

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi EvelinevanT
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is niet best. Een bedrag dat men afschrijft wat je niet hebt afgesproken is natuurlijk nooit leuk en is eigenlijk alleen uit te zoeken door de klantenservice van Vodafone of via een chat te starten met de klantenservice. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem kijken hoe het is opgebouwd en wat er aan de hand is.

Heb je nog even de tijd dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Die mensen kunnen je ook goed helpen en gaan wat dieper in op de zaken en komen daar bij je terug met een antwoord (tenminste, vaak wel).

Het bedrag klinkt eigenlijk haast op een abonnement op een toestel, het is zo'n mooi bedrag. Maar goed, ik ben aan het gissen en dat is niet handig. Je moet echt even de klantenservice benaderen, die kunnen je helpen. Wij klanten, hier op de community, kunnen dit niet 😞

Toch alvast Fijne Feestdagen gewenst en veel plezier!
Laat nog even weten hoe het is afgelopen?! Bedankt 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je contact gehad met onze klantenservice @EvelinevanT? Of kunnen we via de Community nog iets voor je betekenen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic is gesloten, geen reactie meer.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic