Beantwoord

Factuur niet ontvangen

  • 11 december 2018
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Factuur is niet ontvangen ivm een verandering van e-mail adres. Zou dit veranderd kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Steven 11 december 2018, 12:30

Hoi @jaleesxx

Welkom op de Community!

Het is zeker mogelijk om je e-mail adres aan te passen zodat je voortaan de factuur weer ontvangt.
Je kunt dit aanpassen via de My Vodafone (website).
Mocht dit niet lukken, dan raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's via Facebook, Twitter of de chat. Zij passen het graag voor je aan.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @jaleesxx

Welkom op de Community!

Het is zeker mogelijk om je e-mail adres aan te passen zodat je voortaan de factuur weer ontvangt.
Je kunt dit aanpassen via de My Vodafone (website).
Mocht dit niet lukken, dan raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's via Facebook, Twitter of de chat. Zij passen het graag voor je aan.
Heb je inmiddels het e-mailadres aan kunnen passen?
Reputatie 6
Topic gesloten ivm geen reactie meer.