HansvdPol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Factuur Ziggo - Waar kan ik dat vinden

Hoi
Als ik inlog op Vodafone of Ziggo, kom ik op de dashboard pagina. Dit is altijd dezelfde pagina. Mijn vodafone facturen kan ik gewoon onder facturen vinden

Echter sinds het geheel is samengevoegd kan ik mijn Ziggo facturen niet meer vinden.

Hoe kan ik mijn maandelijkse Ziggo facturen vinden?

Bedankt

Hans
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi HansvdPol
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je voor deze vraag op de Community van Ziggo moet zijn.
Snap dat het 1 bedrijf is en dat ze het hebben willen samenvoegen maar als je die van Ziggo niet kan vinden zal daar een koppeling niet goed zijn. Probeer anders eens te vragen bij: community.ziggo.nl. Denk dat ze daar wel weten waar en hoe je dit kan terug vinden.

Gekke vraag, maar kan je ook nog inloggen gewoon op je MIJN ZIGGO? Dan kan je ze daar in ieder geval nog wel inzien!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi HansvdPol
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je voor deze vraag op de Community van Ziggo moet zijn.
Snap dat het 1 bedrijf is en dat ze het hebben willen samenvoegen maar als je die van Ziggo niet kan vinden zal daar een koppeling niet goed zijn. Probeer anders eens te vragen bij: community.ziggo.nl. Denk dat ze daar wel weten waar en hoe je dit kan terug vinden.

Gekke vraag, maar kan je ook nog inloggen gewoon op je MIJN ZIGGO? Dan kan je ze daar in ieder geval nog wel inzien!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @HansvdPol,

Ik vermoed inderdaad dat je hiervoor bij Ziggo moet zijn. Maar, we kijken graag eens met je mee of wij hier iets aan kunnen instellen. Stuur ons hiervoor even een berichtje via Facebook of Twitter. Via de Community heb ik helaas geen toegang tot jouw gegevens.

Groetjes, Sharon
HansvdPol
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Super - Ik ben inmiddels ingelogd op de ziggo community. Ik kom er daar vast wel uit. Bedankt!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic