Profiler

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Forumboard over de klantenservice

Wat ik mis op het forum is een board over de klantenservice. Ik denk dat dit voor Vodafone zeer waardevol kan zijn om te kijken waar zaken verbeterd kunnen worden.

En dan een tip over dit forum. Topics worden veels te snel gesloten. Voordat ik nog een reactie kon geven was mijn topic al dicht. Erg jammer.
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Profiler,

Het betreft het topic, Dataregistratie mobiel internet klopt niet.

Op het forum worden interne vragen waarbij privégegevens van de consument nodig zijn niet behandeld dit omdat er geen toegang is tot het systeem vanuit het forum. Daarnaast zou het niet handig zijn deze te beantwoorden publiekelijk. Daarom is het forum meer een ''Tip & Trick'' plek om dit te delen. Er kan altijd contact worden opgenomen via www.vodafone.nl/support/contact/

Ik lees daarnaast van Marc- dat je al contact had genomen via Twitter/Facebook met de webcare crew?
Profiler
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Samsung Expert,

Dank voor je reactie. Ik snap de gedachtegang alleen had ik graag nog een keer op Marc gereageerd. Misschien niet a la minuut sluiten maar na een paar dagen ?

Ik heb inderdaad contact gehad met de Helpdesk. Ik ben er niet veel mee opgeschoten, maar het wordt onderzocht. Jammer alleen dat ik nu op Twitter lees dat er tegen andere klanten die hetzelfde probleem hebben gezegd wordt dat het een bekend probleem is, terwijl ik nog steeds op een reactie wacht (inmiddels een week).
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Profiler,

Iets latere reactie.. Hoe is het inmiddels? Hopelijk wacht je niet meer langer op een reactie, zou geen pretje zijn.

Meeste topics worden binnen 48 uur gesloten mocht er al voor een langere periode geen vernieuwing in het topic zijn. Er wordt nog een herinnering naar de user gestuurd, na geen reactie daarop wordt het topic gesloten.

Hoor graag van je.

Vriendelijke groet,
Profiler
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, Ik wacht nog stedds op een reactie van Vodafone. Duidelijk je uitleg. Helaas is daar bij mij geen sprake van geweest. Gewoon gesloten zonder kennisgeving.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Profiler,

Allereerst sorry voor onze late reactie.

Jammer om te lezen dat we het topic te snel hebben gesloten waardoor je niet meer kon reageren. We proberen het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden door topics waar geen reactie meer op komt na een bepaalde periode te sluiten. We waarderen in ieder geval je feedback hierover zodat we hier in de toekomst rekening mee kunnen houden en dergelijke situaties kunnen voorkomen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Status gewijzigd in 'Niet Goedgekeurd'. In het verleden hebben we gemerkt dat het maken van meer boards het forum onoverzichtelijk maakt. Daarnaast zou een board 'Klantenservice' de indruk kunnen wekken dat het Forum hiervoor bedoeld is. Het Forum is bedoeld voor en door klanten, zie ook dit topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
 
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Klantenservice worden een groot klantenservice door bedrijven samenvoegen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic