Bakstenen

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Foto,s niet zichtbaar in Galarij

Ik heb een Galaxy Note 2 verleden week heb ik wat verwijderd weet alleen niet wat om ruimte te maken voor wat te instaleren sindsdien zie ik geen foto,s bij als ik de galarij opent ,normaal als ik een foto nam kon ik links onder klikken en zag je gelijk de foto in de galarij nu krijg ik alleen een melding profil foto te zien.
De foto,s zijn er wel in de map mijn bestanden/dim.
Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bakstenen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Heb vandaag bestanden op mijn pcgezet ,ook met Kies lite( omdat de Note voor een bepaalde jaartal was moet je de liet nemen) ,toen naar fabrieks instellingen teruggezet daarna 3 uur alles weer updaten en apps instaleren gelukkig dat ik ook bestanden opde pc had gezet want kies ziet de telefoon niet meer .
maar het werkt weer

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bakstenen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Heb vandaag bestanden op mijn pcgezet ,ook met Kies lite( omdat de Note voor een bepaalde jaartal was moet je de liet nemen) ,toen naar fabrieks instellingen teruggezet daarna 3 uur alles weer updaten en apps instaleren gelukkig dat ik ook bestanden opde pc had gezet want kies ziet de telefoon niet meer .
maar het werkt weer
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn dat het weer werkt. Bedankt voor de verduidelijking. Wellicht hebben andere gebruikers ook iets aan de oplossing!
Bakstenen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik kwam er nu ook achter dat de telefoon sneller is en de accu minder snel leeg raakt,elke nadeel heeft zijn voordeel ,denk dat ik het maar meer gaat doen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic