PatrickvR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foto's verwijderen uit galerij Samsung SIII. Hoe?

Ik heb een probleem met het verwijderen van foto's uit de galerij. Hoe krijg ik bepaalde foto's weg? De mappen en/of foto's die ik wil verwijderen, hebben allemaal een Picasa logootje links onderin staan. Ik heb wat screen shotjes gemaakt voor de duidelijkheid:
 
http://img.photobucket.com/albums/v28/nicknameless/Screenshot_2012-09-27-12-04-12_zps28752315.jpg
 
Nu kan ik via weergave kiezen welke mappen en/of foto's ik wil zien door Weergave te selecteren en dan kiezen voor "inhoud op apparaat".
http://img.photobucket.com/albums/v28/nicknameless/Screenshot_2012-09-27-12-05-03_zpsd2c580d8.jpg
 
http://img.photobucket.com/albums/v28/nicknameless/Screenshot_2012-09-27-12-05-20_zps63816079.jpg
 
Dan blijven de mappen over zonder de Picasa foto's. 
http://img.photobucket.com/albums/v28/nicknameless/Screenshot_2012-09-27-12-05-30_zps06d4e684.jpg
 
Maar zodra ik weer terug ga naar Galerij, dan zijn de mappen en/of foto's met Picasa logo weer terug. Hoe krijg ik ze permanent weg? Groeten Patrick
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
djjany

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik weet wat je moet doen, het is mij eindelijk zelf gelukt.
1. Je installeer de picasa app (Echt doen)
2. Je voert je mail-adres en wachtwoord in.
3. Je komt in je albums van picasa.
4. Je klik een voor één een album aan.
5. Als je het album hebt geopend houd je m ingedrukt.
6. Er staat dan album verwijderen.
7. Dat doe je bij alle albums.
8. Je gaat naar instellingen → accounts → google → je klikt je account aan → dan synchroniseer je je picasa.
9. Als je nu in de gallerij kijkt zijn ze verdwenen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
ik heb zelf een s2 zonder picasa dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen. maar klinkt alsof dit een "feature" is van de s3 en hij gewoon dat soort weergave instellingen niet onthoud. ik gok dat het verwijderen op je toestel van de koppeling met je picasa account de oplossing is. maar wet het niet zeker. misschien iemand met een s3 op de boards?
Adjoeba1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook ik heb een Samsung III ik heb het account met Picasa verwijdert maar de foto's met logo blijven bestaan erg vervelend
wie o wie kan ons helpen
mijn map zit vol met die foto's
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Adjoeba1,

Ik heb zelf geen S3 dus ik heb ook even moeten zoeken. Ik heb inmiddels het volgende gevonden dus je zou dit eens kunnen proberen: Ga naar instellingen > account en synchronisatie instellingen> Google. Zet automatisch upload synchroniseren uit en ga naar je Google account en verwijder de foto's die je wilt verwijderen. Kijk ook eventueel eens bij de instellingen > account en synchronisatie of er een item "picasa webalbums synchroniseren bij staat.

Is dit het antwoord dat je zoekt? Misschien kunnen degenen die deze vraag voor jou gesteld hebben je ook nog vertellen of en hoe zij dit probleem hebben verholpen? We horen het graag!

djjany

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik weet wat je moet doen, het is mij eindelijk zelf gelukt.
1. Je installeer de picasa app (Echt doen)
2. Je voert je mail-adres en wachtwoord in.
3. Je komt in je albums van picasa.
4. Je klik een voor één een album aan.
5. Als je het album hebt geopend houd je m ingedrukt.
6. Er staat dan album verwijderen.
7. Dat doe je bij alle albums.
8. Je gaat naar instellingen → accounts → google → je klikt je account aan → dan synchroniseer je je picasa.
9. Als je nu in de gallerij kijkt zijn ze verdwenen.
elsmax

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe verwijder je de backups foto,s op de galaxy s 3. kan iemand me daarbij helpen?? ze staan niet bij google plus...en ook niet bij picasa. ik heb picasa erop gezet omdat ze daar verwijdert zouden kunnen worden maar helaas !!
elsmax

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het zo nu ook gedaan, maar krijg de backup foto,s daar niet te zien ;(
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic