avw1979

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fout bij verlengen - KLACHT

Ik ben al drie weken bezig met het verlengen van een zakelijk abonnement. Afgelopen maandag is er voor de derde keer uitvoerig telefonisch contact geweest met één van uw medewerkers. Zij kon mij mededelen dat het abonnement bij de laatste verlenging in 2016 niet correct was verlengt. Dat het abonnement niet correct verlengt is, is ook te zien aan de eind- en begindatum die in my vodafone vermeld staan. De einddatum van het contract is voor de begindatum van het contract.
Om dit recht te zetten zou er een "case" aangemaakt moeten worden. De medewerker heeft aangegeven dat wij gedurende dit proces via e-mail op de hoogte gehouden zouden worden van de voortgang. Inmiddels zijn wij bijna vier dagen verder en hebben wij nog steeds niets vernomen. Gisteren en vandaag hebben wij telefonisch en via chat contact contact gezocht met vodafone. Tot onze verbazing was er niets bekend van de contacten die er eerder met vodafone waren geweest. Daarnaast ontbrak enige bereidwilligheid tot oplossing van het probleem. Er wordt steeds verwezen naar de afdeling "status order" maar ook zij kunnen dit niet oplossen.
In my vodafone zou ook steeds een registratie moeten plaatsvinden van alle contacten die hebben plaatsgevonden, maar ook hier wordt niets geregistreerd. Wat moeten we doen om dit op te lossen?

4 Reacties 4
Sandra13

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook ik heb heb mijn zakelijk abonnement verlengd 6-6-2017. Dit zou ingaan op 20-7-2017. 5 September aan Vodafone klantenservice doorgegeven dat mijn abo al verlengd is, daar ik steeds weer berichten kreeg dat mijn abo verlengd kan worden.
5-10-2017 word ik weer gebeld door de afdeling sale. Het schijnt dat het contract verlengd is maar niet het abo. Doorverbonden met klantenservice. Ik had bij de vodafonewinkel verlengd en moet ook maar terug naar de winkel gaan.

Contact opgenomen met *moderator edit: naam medewerker verwijderd* van Vodafone Heerlen. Ik kon klacht nog niet uitleggen ik moest maar een mail schrijven. Ik had het mailadres verkeerd opgeschreven, dus weer gebeld.
Wordt je iedere keer weggeduwd en dan krijg je een sms: ik ben in vergadering. De dag erna maar een sms gestuurd of hij nog steeds in vergadering was. Zijn antwoord: ja ik bel je als ik klaar ben om 16.00 uur.

Eindelijk mail, waarin mijn nieuwe contract staat kunnen verzenden. Krijg ik als antwoord: Hier kan ik helemaal niets mee. Het contract staat op mijn naam en niet op de zaak en of ik maar even
-mijn zakelijk rekeningnummer en bankafschrift,
-recente KVK inschrijving
-copy ID
wil aanleveren.
Al deze gegevens zijn bij Vodafone bekend aangezien ik iedere rekening gespecificeerd met BTW en op zaak krijg.
Ik ben nog nooit zo slecht als klant behandeld geworden!

Ik was altijd blij met Vodafone en Ziggo zeker nu samen maar zoals nu uitziet ben ik bij beide de langste tijd klant geweest..... Iemand tips???
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi avw1979,

Wat een gedoe! Ik begrijp dat dit nogal frustrerend is.
Je geeft aan dat er een case aangemaakt is. Wanneer is een case loopt, duurt het normaal gesproken tussen de 5 en 10 werkdagen voordat je hier verdere informatie/een update over krijgt. Helaas duurt dit dus wat langer, gezien het probleem niet zo snel en makkelijk opgelost kan worden.
Was er wel een case in ons systeem te vinden toen je nogmaals naar de klantenservice gebeld had?
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Overstappen naar Simpel. Eenzelfde mateloos irriterende klantenservice, maar voor minder geld.
Ze zitten niet op je te wachten hoor, bij Vodafone vinden de medewerkers zich ver superieur over de klanten. Die zeuren maar raak, terwijl een callcentermedewerker eigenlijk alleen voor de gezelligheid naar het kantoor komt.
Bovendien is dit forum niet bedoeld om contact te krijgen met voda-medewerkers. Zeggen ze zelf. Daarom krijg je ook hier fantastische antwoorden als...bel ff naar de Klantenservice...
Vodafone begrijpt steeds minder goed dat ze klanten nodig hebben...
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic