mariekevdmolen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Fout tijdens zoeken naar netwerk

Omdat ik een jaar in het buitenland verblijf, heb ik mijn abonnement omgezet naar een prepaidkaartje. Nu ik echter mijn prepaidkaartje in mijn telefoon hier (Curacao) doe, geeft-ie aan dat er een 'fout is bij het zoeken naar netwerken'. Als ik het bij een andere telefoon probeer, wordt aangegeven dat 'de SIM geen toestemming heeft voor het registreren op het netwerk'. Kan ik deze SIM nu helemaal niet hier gebruiken? Ik kan niet bellen, maar ook niet gebeld worden. Dank!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mariekevdmolen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nummer is in Nederland door een familielid omgezet naar prepaid en simkaartje vervolgens naar Curacao meegenomen 🙂 dank voor het antwoorden! Ik zal via FB contact zoeken met jullie klantenservice

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Marieke,

Allereerst welkom op het forum.

Sinds wanneer is je nummer overgezet naar het prepaid simkaartje? Heb je deze al in Nederland gebruikt. Je dient je prepaid simkaart namelijk éénmalig op het Vodafone NL netwerk te gebruiken om deze te activeren. Dit kan eventueel een reden zijn dat je simkaart niet werkt.
mariekevdmolen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Er is gesmst vanaf het nummer op het Nederlandse netwerk! Dus dat kan niet de oorzaak zijn lijkt me?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Was je nummer al omgezet naar prepaid voor dat je naar Curacao vertrok?

Via het forum kunnen we jouw gegevens niet opvragen. Het lijkt me verstandig om dit even na te laten kijk door onze klantenservice. Je kunt ons ook bereiken via Facebook en Twitter. Vanuit Curacao is dat misschien prettiger 😄
mariekevdmolen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nummer is in Nederland door een familielid omgezet naar prepaid en simkaartje vervolgens naar Curacao meegenomen 🙂 dank voor het antwoorden! Ik zal via FB contact zoeken met jullie klantenservice
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, systemen zijn nodig
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic