Vincent dinkela

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 500 op Motorola G6

Ik krijg wel eens code 500 te zien een foutmelding wat kan ik doen zij kunnen dat toch wel op lossen ik heb Motorola g6 play mag dat dat ik een foto van mij zelf anders haal maar weg?,mijn nummer *moderator edit: topless foto en 06-nummer verwijderd i.v.m. huisregels en privacy.*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Vincent dinkela wrote:
vincent,
en nog een vraag,
waar om is mms er uit ik kan geen foto s meer verzenden via sms komt dat weer

Hoi Vincent dinkela ,
Nee, dit stopt echt helemaal en komt niet meer terug. Tot nu toe kun je via ons netwerk behalve een sms ook een mms-bericht versturen. De afkorting mms staat voor multimedia messaging service. Een mms-bericht bestaat uit een foto, video of geluidsfragment, eventueel met tekst.

Sinds de introductie van gratis diensten als WhatsApp en Facebook Messenger maken steeds minder mensen gebruik van mms. Logisch, want je kunt bijvoorbeeld veel grotere bestanden versturen. Daarom hebben we besloten om per 3 januari 2019 het versturen en ontvangen van mms niet langer te ondersteunen.

Als je na 3 januari 2019 een mms probeert te versturen, krijg je een melding dat dat niet meer kan.
Ook een mms die iemand aan jou probeert te versturen, komt niet aan.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Vincent dinkela
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik moet gewoon weten of dat kwaad kan die code 500
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Vincent dinkela, je topless foto heb ik maar even verwijderd, dit lijkt mij niet relevant voor het topic. Wanneer krijg je precies de code 500 te zien?
Vincent dinkela
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vincent,
ik had een vraag,sorry voor die foto,
maar ik had het laatst weer code 500, maar licht het aan het progamma meschien,
ik heb nu 8.0.0 is dat oud of niet normaal is het toch 1.5 ik weet het iet presies.
maar laatst had ik het weer code 500,hier vast mijn nummer als er een andere progamma moet komen,
0655808821 wand hij gin wel 2x zo maar uit toen was het beeld hellemaal weg,pas later kon ik op restart drukken en toen ging hij weer uit en later begon hij weer op te starten,maar volgens mij was het het begin progamma denk ik
ik hoop dus dat dit goed gaat komen, alvast fijne kerst dagen,help mij hier mee,een ubdate messchien,dat er moet komen er staat veel progamma s in ook 1.5 maar ik weet niet hoe hij binnen moet komen,:disappointed_relieved:of komt dat og,ik heb Motorola g6 play :nerd:
Vincent dinkela
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vicent,
ik hoop echt dat dit goed komt,of het licht aan de instelin,maar ik weet het niet,
kan er iets gebeuren,er mee ik hoef niet naar de winkel,daar voor
Vincent dinkela
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vincent,
en nog een vraag,
waar om is mms er uit ik kan geen foto s meer verzenden via sms komt dat weer
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Vincent dinkela wrote:
vincent,
en nog een vraag,
waar om is mms er uit ik kan geen foto s meer verzenden via sms komt dat weer

Hoi Vincent dinkela ,
Nee, dit stopt echt helemaal en komt niet meer terug. Tot nu toe kun je via ons netwerk behalve een sms ook een mms-bericht versturen. De afkorting mms staat voor multimedia messaging service. Een mms-bericht bestaat uit een foto, video of geluidsfragment, eventueel met tekst.

Sinds de introductie van gratis diensten als WhatsApp en Facebook Messenger maken steeds minder mensen gebruik van mms. Logisch, want je kunt bijvoorbeeld veel grotere bestanden versturen. Daarom hebben we besloten om per 3 januari 2019 het versturen en ontvangen van mms niet langer te ondersteunen.

Als je na 3 januari 2019 een mms probeert te versturen, krijg je een melding dat dat niet meer kan.
Ook een mms die iemand aan jou probeert te versturen, komt niet aan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic