ConnyR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutief sms nummer in spam gezet

Ik heb een verkeerd nummer toegevoegd aan spam berichten bij de sms berichten.

Hoe maak ik dit ongedaan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi @Edita

Ik lees dat je gekeken hebt bij instellingen, ter controle stel ik je de vraag of de volgende stappen zijn doorlopen.
Ik ga daarbij er vanuit dat de meeste smartphones hetzelfde werken. (zo staat het bij mij te vinden op de foon)

  • Klik op de app berichten, geen bericht openen
  • klik op toets linksonder en scroll naar beneden tot je ziet instellingen spambericht.
Controleer daar de spaminstellingen.

Verder kan het zo zijn dat er een security app wordt gebruikt waarin het nr bij sms wordt aangeduid als spam. (of call)
Ik heb mijn twijfels als ik denk aan een callblocker, dus die noem ik onder voorbehoud.

Zoals je begrijpt, ik kan niet haar telefoon inzien, maar dit zijn enkele punten die wellicht helpen bij jullie zoektocht.

Suuk 6.

Groet,
Friesian

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi ConnyR,

Welk toestel heb je precies? Dan kan ik je uitleggen hoe je dit ongedaan kunt maken.
ConnyR
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig blijkt het niet te werken, dus het is vanzelf opgelost. Bedankt voor de reactie.
Edita

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Mijn moeder heeft een Samsung GT-C3520I. Ze ontving mijn smsjes niet, dus heb haar instellingen nagekeken en wat blijkt mijn smsjes komen in de spam terecht. Het lukt mij niet om dit te veranderen. Weet u hoe dat moet?
Groet,
Edita
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi @Edita

Ik lees dat je gekeken hebt bij instellingen, ter controle stel ik je de vraag of de volgende stappen zijn doorlopen.
Ik ga daarbij er vanuit dat de meeste smartphones hetzelfde werken. (zo staat het bij mij te vinden op de foon)

  • Klik op de app berichten, geen bericht openen
  • klik op toets linksonder en scroll naar beneden tot je ziet instellingen spambericht.
Controleer daar de spaminstellingen.

Verder kan het zo zijn dat er een security app wordt gebruikt waarin het nr bij sms wordt aangeduid als spam. (of call)
Ik heb mijn twijfels als ik denk aan een callblocker, dus die noem ik onder voorbehoud.

Zoals je begrijpt, ik kan niet haar telefoon inzien, maar dit zijn enkele punten die wellicht helpen bij jullie zoektocht.

Suuk 6.

Groet,
Friesian
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic