Copier92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutmelding tijdens verlengen met Black Friday Deal

Hoi,

Ik wil mijn abonnement verlengen door gebruik te maken van de Black Friday deal (Red 10 GB +5GB, onbeperkt bellen, 28eu p/m, looptijd 1 jaar). Wanneer ik bij stap 3 ben wordt er het volgende aangegeven:

Let op, je mag geen bestelling buiten Nederland plaatsen. Pas aub het bezorgadres hieronder aan.

Dat is raar, omdat 1) ik niks per post hoef te ontvangen (betreft sim-only zonder nieuwe simkaart) en 2) mijn adres een Nederlands adres is en ik gewoon in Nederland ben. Als ik dan handmatig het adres heb veranderd (dus weer hetzelfde ingevuld heb) en ik de bestelling wil bevestigen wordt stap 3 weer geladen en krijg ik weer dezelfde melding.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik nu van deze deal gebruik kan maken? En of ik nog van de Black Friday deal zoals in dit bericht staat omschreven gebruik kan maken?

Mvg,
Mike
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Copier92
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vreemd zeg, als je echt een Nederlands adres invult, ook echt de juiste gegevens, dat die het dan niet doet. Geen idee hoe dit nu zou kunnen gebeuren eigenlijk. Dit is een klanten helpt klanten community en ik als klant kan je daar dus niet verder mee helpen. Je moet dan echt even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen dan gelijk het contract met je doornemen, aanmaken en verwerken. Dat is op dit moment wel de beste oplossing.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Of ze je via de klantenservice van Vodafone wel kunnen vinden op een Nederlands adres 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Copier92
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vreemd zeg, als je echt een Nederlands adres invult, ook echt de juiste gegevens, dat die het dan niet doet. Geen idee hoe dit nu zou kunnen gebeuren eigenlijk. Dit is een klanten helpt klanten community en ik als klant kan je daar dus niet verder mee helpen. Je moet dan echt even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen dan gelijk het contract met je doornemen, aanmaken en verwerken. Dat is op dit moment wel de beste oplossing.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen. Of ze je via de klantenservice van Vodafone wel kunnen vinden op een Nederlands adres 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je al contact gehad met onze klantenservice ondertussen? @Copier92
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic