wagenaartje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gaat een YOU abbonement direct in? (geen klant Vodafone)

Ik ben momenteel nog geen klant bij Vodafone. Ik ga binnenkort naar het buitenland (Duitsland) en ik zie dat ik met een YOU (prepaid) abbonement niks extra's hoef te betalen na de 30 dagen. Werkt dus voor 30 dagen en stopt daarna. Leek mij handig om alvast te bestellen, ik ga namelijk pas begin volgend jaar naar Duitsland.

Nu was ik de YOU L prepaid voor 15,- euro aan het bestellen, staat er helemaal aan het einde van de betaalprocedure het volgende: "Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden (PDF), de tariefvoorwaarden en de betalingsverplichting, en ik verzoek Vodafone de bestelde diensten direct te activeren."

Betekent de laatste zin dat wanneer ik mijn YOU L prepaid SIM bestel, dat die meteen ingaat? Ik wil namelijk pas dat ik hem begin januari kan inschakelen...

Overigens is de hele bestelprocedure onduidelijk; ik neem aan dat nummerbehoud niet verplicht is toch? Want er wordt nergens direct gezegd dat nummerbehoud niet verplicht is. Ik heb namelijk een mooi abbonement bij een andere provider en die wil ik nog wel eventjes houden 😉
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
wagenaartje, nummerbehoud is inderdaad niet verplicht. De YOU bundel gaat in zodra de simkaart wordt geactiveerd. Dus als je de simkaart pas in januari in gebruik neemt is er niets aan de hand.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic